اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سپاهان‌شهر

تنها یک مسجد در سپاهان‌شهر جوابگو نیست

امام جمعه سپاهان‌شهر گفت: سپاهان‌شهر یک مسجد بزرگ دارد اما با توجه به جمعیت این شهرک نیاز به دو مسجد دیگر احساس می‌شود.

تنها یک مسجد در سپاهان‌شهر جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی عبداللهی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به روایت حضرت ابراهیم(ع) اظهار کرد: سنت الهی و وعده‌های خدا در مورد بندگان خالص محقق می‌شود چنانکه در زمانی که حضرت ابراهیم(ع) تنها بود، تمام نقشه‌های دشمنان بر آب و شکست خوردند.

وی افزود: در زمان امام خمینی(ره) نیز چنین اتفاقی رخ داد و  امام خمینی (ره) وقتی دید دشمنان برای اسلام و نابودی تشیع در حال برنامه‌ریزی و نقشه کشیدن هستند، خود یک تنه به میدان آمد.

امام جمعه سپاهان‌شهر تصریح کرد: این در حالی است که  امام خمینی(ره) ابراهیم‌وار پس از ارتحال آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله کاشانی از شهر قم برخواست و مانع اهداف دشمنان شد.

وی با اشاره به ایام ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به عاقبت  زندگی برخی از شخصت‌ها و عناصر دست نشانده شرق و غرب اشاره و تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که موقع فوت خود با چنان اطمینان قلبی پیام می‌دهد و بیش از 10 میلیون نفر در مراسم ارتحال ان شرکت می‌کنند.

عبدالهی با اشاره به بخشی از خطبه‌های امام علی(ع) نهج‌البلاغه در مورد سران ممالک تصریح کرد: امام علی(ع) تقدیر و تشکر از خدمات را امر پسندیده‌ای عنوان کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود به مسجد بزرگ سپاهان‌شهر اشاره کرد و گفت: درخواست داریم دو مسجد دیگر در سپاهان‌شهر کلنگ‌زنی شود تا شهر سپاهان‌شهر دارای سه مسجد شود.

انتهای پیام/63012/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول