اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

سپاه از برکات نظام است / حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگان است

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به حضور سپاه در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب گفت: سپاه از برکات نظام است.

سپاه از برکات نظام است / حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی و تبریک عید مبعث به عظمت و شخصیت پیامبر اکرم  (ص) از منظر قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: برابر آیات قرآن اطاعت از پیامبر اطاعت از خداست و بیعت با آن حضرت بیعت با حق تعالی است.

وی افزود: پیامبر اعظم اسوه حسنه چراغ روشن هدایت و اجابت دعوت او عامل حیات و سعادت و تجلیل از پیامبر(ص) یک شعار اسلامی و از فرایض دینی است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه باید اهداف بعثت آن حضرت را شناخت، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) مبعوث شد تا عقلانیت و تعقل را حاکم کند و مردم را از قید و بند خرافات و اوهام برهاند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر مبعوث شد تا کرامت انسان را حفظ کند و تبعیض و ظلم و فساد را برچیند، افزود: پیامبر اکرم (ص) مبعوث شد تا با نور توحید و اعتقادات معنویت و اخلاق جامعه را روشنایی بخشد.

نورپور در ادامه حلول ماه پرفیض شعبان و اعیاد شعبانیه، میلاد با برکت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرچمدار عزّت و آزادی و روز پاسدار و میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع) گفت: سپاه از برکات انقلاب و پاسدار نظام و انقلاب است.

وی افزود: سپاه در طول بیش از سه دهه خدمات ارزشمندی را انجام و به ویژه در دفاع مقدّس و درگیری‌های داخلی و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم اسلام کرده که خدا آنان را و همه شهدا را با شهدای کربلا محشور کند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است و یک تکلیف است، تصریح کرد: به فتوای امام عزیز(ره)«حفظ نظام از اوجب واجبات است» و شرکت در انتخابات مقدمه حفظ نظام است و واجب و لازم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ریاست جمهوری در کشور ما بسیار مهم است، ادامه داد: مردم در 24 خرداد تنها یک نفر (رئیس جمهور) را انتخاب نمی‌کنید؛ بلکه قوه مجریه و تمام مسئولان اجرایی کشور را انتخاب می‌کنید.

انتهای پیام/2308/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول