اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

سپاه با قدرت و اقتدار تهدیدهای دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار خود توانسته‌اند اقدامات و تهدیدهای دشمنان را خنثی کند.

سپاه با قدرت و اقتدار تهدیدهای دشمنان را خنثی می‌کند

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) یگانه پاسدار بزرگ اسلام و روز پاسدار اظهار کرد: امام حسین (ع) توانستند با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری و از اسلام دفاع کنند.

وی وظیفه پاسداران را الگو قرار دادن امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: پاسداران و همه مردم کشورمان باید حمایت‌های خود را از اسلام، نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب نشان دهند.

بابایی اضافه کرد: همه ملت ایران و پاسداران باید حافظ انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) و زنده کننده اسلام ناب محمدی در عصر حاضر باشند.

وی به پیچیدگی سیاست‌های خصمانه دشمنان و اتحاد آنان علیه اسلام اشاره کرد و افزود: آنها در شکست دادن تنها نماد اسلام راستین واقعی در جهان توانسته بودند قلوب زیادی را به سمت خود جذب کنند و منشاء الگوی بیداری مسلمانان باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه پاسداران در شرایط کنونی با الگو قرار دادن مبانی اسلام و بالا بردن معرفت سبب افزایش بصیرت می‌شوند، گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ولایت از رهبر معظم انقلاب برای پیروزی کشورمان در جهان و تداوم آرمان‌های انقلاب در مقابل همه تهاجم‌های دشمنان دفاع می‌کنند.

بابایی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 34 سال گذشته به خوبی توانسته‌اند از آرمان‌های انقلاب و تهدیدهای دشمنان دفاع کنند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار خود توانسته اقدامات و تهدیدهای دشمنان را خنثی کند.

وی اضافه کرد: امروز ملت ایران با پیشرفت‌های علمی و نظامی و تربیت جوانان بسیجی و الهی توانسته نقش اصلی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفا کند.

انتهای پیام/73008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول