اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

سپاه اعزام زائران به حرم امام (ره) را به خوبی مدیریت کرد

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه اعزام زائران به حرم امام را به خوبی مدیریت کرد.

سپاه اعزام زائران به حرم امام (ره) را به خوبی مدیریت کرد

عبدالصاحب طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در مجموع 2 هزار و 500  نفر زائر از استان ایلام به مراسم ارتحال حضرت امام (ره) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هر ساله در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: اعزام زائران به حرم حضرت امام (ره) در سالروز ارتحال امام از شاخص‌ترین این برنامه است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مسئولیت اعزام کاروان‌های زائران به مرقد حضرت امام (ره) بر عهده سپاه بوده و سایر ادارات و نهادها از جمله استانداری، فرمانداری شهرستان‌ها، پلیس راه استان، سازمان پایانه‌ها و دیگر نهادها در این زمینه به سپاه استان یاری می‌رسانند.

وی گفت: امسال 2 هزار و 500 نفر زائر از شهرستان‌های استان ایلام به مراسم ارتحال امام (ره) اعزام شدند.

طهماسبی اضافه کرد: برای انتقال این زائران 55 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شد که این عملیات را انجام دادند.

وی زائران اعزامی به مراسم حضرت امام را از اقشار مختلف مردم استان دانست و گفت: استقبال جوانان به ویژه دانشجویان از این برنامه چشمگیر بوده است.

طهماسبی با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم برای اعزام ایمن کاروان‌ها به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اندیشیده شده است، افزود: همراه هر یک از کاروان‌ها، اکیپ پلیس راه و گروه‌های پزشکی مجهز به آمبولانس و تجهیزات پزشکی اعزام شد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی نیز برای زائران در طول مسیر پیش‌بینی شده بود، گفت: همراه هر اتوبوس یک روحانی به عنوان مبلغ اعزام شده و طی مسیر مسابقات فرهنگی از وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) و روایتگری از سیره حضرت امام اجرا شد.

وی اضافه کرد: همچنین برای تمامی زائران حرم امام (ره) بسته‌های فرهنگی نیز تهیه شده که در اختیار آنان قرار گرفت.

طهماسبی با اعلام اینکه شهرستان رباط کریم محل اسکان کاروان‌های اعزامی استان ایلام بود، گفت: کاروان‌های اعزامی استان عصر روز سیزدهم خردادماه وارد شهرستان رباط کریم شده و مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان محلی قرار گرفتند و صبح روز چهاردهم خرداد برای زیارت و استماع سخنان مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند و بعد از ظهر همان روز پس از پایان مراسم به سمت استان ایلام عزیمت کردند.

انتهای پیام/2246/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول