اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

سپاه بازوی توانمند ولایت و رهبری است

امام جمعه بروجرد گفت: سپاه بازوی توانمند ولایت و رهبری است.

سپاه بازوی توانمند ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در مراسم مشترک نیروهای مسلح شهرستان بروجرد گفت: پاسداران انقلاب اسلامی ایران الگوی خود را از امام حسین(ع) می‌گیرند.

 وی افزود: علت اصلی دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب با سپاه پاسداران به دلیل این است که سپاه الگوی خود را امام حسین(ع) قرار داده و همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت و رهبری مطرح است.

وی اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار از آن جهت صورت گرفته که هیچ الگویی شایسته‌تر از امام حسین (ع) برای پاسداران انقلاب اسلامی ایران که دارای روحیات شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی هستند، وجود ندارد.

ترابی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون به عملکرد خود که پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن است، رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره بازوی توانای رهبری و ولایت بوده و در این راه از جان گذشتگی و ایثار کرده است.

به گفته وی از ویژگی‌های بارز سپاه مردمی بودن آن است و تشکیل بسیج در این نیرو ویژگی مردمی بودن آن را نهادینه کرده است.

وی اظهار داشت: از دیگر ویژگی‌های برجسته سپاه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی نظام و ولایی بودن و داشتن روحیه ایثار و شهادت است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره پاسدار ارزش‌های نظام مقدس اسلامی ایران است.

 محمد پاپی‌نژاد افزود: پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول34 سال عمر بابرکت خود همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده‌اند و دراین راه از جان و مال خود ایثار کرده‌اند.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش ملت شریف ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد ماه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول