اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

سپاه پاسداران حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور سپاه در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب گفت: سپاه پاسداران حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب است.

سپاه پاسداران حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، این روز بزرگ را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه روز مبعث روز بزرگی برای همه مسلمانان جهان است، افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) با برانگیخته شدن در این روز انسان‌ها را از گمراهی به سوی نور و روشنی رهنمون ساخت.

امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: همه باید در این انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات رأی به نظام و انقلاب و وظیفه همگان است، افزود: در طول سه دهه گذشته ملت ایران با حضور در انتخابات زمینه ادامه راه انقلاب را فراهم کرده‌اند.

خاتمی با تأکید بر حضور تک تک ملت ایران در پای صندوق‌های رأی گفت: وظیفه همگان است که با حضور در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: دشمنان هرگز به این خواسته خود نخواهند رسید.

خطیب جمعه زنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام شعبانیه، روزهای پاسدار، جانباز و آزادگان را گرامی داشت و افزود: همه باید قدردان ایثارگران، پاسداران، جانبازان و آزادگان باشیم که با  از خودگذشتگی اجازه نداند دشمنان به خواسته خود برسند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران در خط مقدم دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب هستند، تصریح کرد: رمز موفقیت سپاه و پاسداران تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه زنجان در پایان با بیان اینکه پاسداران همیشه و در همه حال آماده دفاع از نظام و انقلاب هستند، ادامه داد: الگوی پاسداران امام حسین (ع) است که در راه پاسداری از اسلام جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/2308/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول