اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری جیرفت:

کاندیداهای متخلف نمی‌توانند در عرصه تبلیغات خدمت کنند

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: کاندیداهایی که در عرصه تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی خود خلاف قانون عمل کنند، نمی‌توانند، سرنوشت یک شهر را در اختیار بگیرند و از مردم انتظار عمل به قانون داشته باشند.

کاندیداهای متخلف نمی‌توانند در عرصه تبلیغات خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی بعد از ظهر امروز در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی و نظارت باید منشور اخلاقی انتخابات را رعایت کنند.

وی افزود: کاندیداهایی که برای این دوره نام‌نویسی کردند، باید تنها رضای خداوند و خدمت به خلق را مدنظر قرار دهند و در کمال آرامش در صحنه حاضر شوند تا زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.

اسدی با تأکید بر اینکه کاندیداها حق استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی را در تبلیغات انتخاباتی خود ندارند، تصریح کرد: همچنین تخریب کاندیداهای دیگر در عرصه انتخابات خلاف اخلاق و قانون است.

وی ابراز داشت: کاندیداهایی که در عرصه تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی خود خلاف قانون عمل کنند، نمی‌توانند، سرنوشت یک شهر را در اختیار بگیرند و از مردم انتظار عمل به قانون داشته باشند.

اسدی عنوان کرد: کاندیداها باید با عمل به منشور اخلاقی و قانونی تبلیغات انتخاباتی خود را انجام داده و تلاش کنند تا آرای مردم را جلب کنند و در نهایت بر اساس شناخت و عملکرد افراد اصلح را برمی‌گزینند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه کسانی که رأی نمی‌آورند، دلیل بر خوب نبودن آنان نیست، گفت: مردم افرادی را که کارآمدتری بیشتری برای ارائه خدمت به مردم و آبادانی سطح شهر دارند، انتخاب می‌کنند.

اسدی بیان داشت: هیئت اجرایی در برخورد با تخلفات کاندیدا تلاش می‌کند که با حفظ شرافت انسانی با شیوه تذکر مشکل مربوطه را رفع کند، اما در صورت عدم ترتیب اثر آنان از طریق قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی اذعان داشت: همه عوامل اجرایی اعم از نظارت، اجرایی و بازرسان تلاش می‌کنند تا انتخابات شهرستان جیرفت در کمال صحت و سلامت مانند ادوار گذشته برگزار و عزت مردم دارالولایه حفظ شود.

اسدی در پایان ابراز کرد: امیدواریم کاندیداها، مسئولان ستادهای انتخاباتی و هواداران آنها با رعایت قانون تلاش کنند تا سکان شورای شهر جیرفت را به دست افراد خدوم، متعهد و متخصص بسپارند.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول