اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد شهرستانی جلیلی در قزوین:

اخلاق‌مداری سیاست اصلی ستاد جلیلی تا پایان تبلیغات است

دبیر ستاد جلیلی در قزوین گفت: اخلاق‌مداری سیاست اصلی ستاد حیات طیبه سعید جلیلی تا پایان تبلیغات است.

اخلاق‌مداری سیاست اصلی ستاد جلیلی تا پایان تبلیغات است

قاسم اللهیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ستاد‌های حیات طیبه حامیان سعید جلیلی از زمان اعلام صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان تبلیغات میدانی خود را آغاز کرده‌‌اند و تا روز پایانی مقرر شده به تبلیغات ادامه می‌دهند.

دبیر ستاد شهرستان‌های جلیلی در قزوین بیان کرد: در حال حاضر ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ریاست سیدمطهر علی‌زاده در شهر قزوین تشکیل شده و تا پایان به کار خود می‌پردازد.

اللهیاری افزود: همچنین در شهرستان‌های آبیک، البرز، آوج، تاکستان، بویین زهرا و شهر قزوین نیز ستادهای شهرستانی تشکیل و نمایندگان شهرهای تابعه آن شهرستان با نظر مسئول ستاد شهرستانی تاکنون انتخاب شده‌اند.

رئیس ستاد شهرستان‌های جلیلی در استان قزوین ادامه داد: بر خلاف تمام نامزدهایی که از ماه‌ها پیش تبلیغات خود را شروع کرده‌ بودند، اعتقاد جلیلی این است که در هر انتخابات تا هنگامی که شورای نگهبان شخص را تأیید نکرده است، تبلیغات رسمی نباید آغاز شود.

این مسئول تأکید بر اخلاق‌مداری را جزو رویکرد‌های مهم در تبلیغات جلیلی اعلام کرد و افزود: جلیلی تأکید دارد که طرفداران نباید آخرت خود را در هنگام اعلام تبلیغات به دنیای نامزد مذکور بفروشند و نیز در تبلیغات نهایت اخلاق را رعایت کنند.

رئیس ستاد شهرستان‌های جلیلی در قزوین با بیان اینکه نظر جلیلی بر پرهیز از تبلیغات پوستری و عکس بدون محتواست، اظهار داشت: نهضت سخنرانی برای تبلیغات دکتر جلیلی طی روز‌های تبلیغ تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و جلسه سخنرانی این نامزد اصولگرا با برنامه‌ریزی در شهر قزوین و شهرستان‌های تابعه تشکیل می‌شود.

اللهیاری اذعان کرد: امروز در بین تعدادی از نامزدهایی که مسابقه سازش با یکدیگر گذاشته‌اند، سعید جلیلی بر گفتمان مقاومت ایستادگی دارد.

وی عنوان کرد: نظر جلیلی بر این است که در حال حاضر تا فتح خیمه‌های دشمن تنها 10 ضربه شمشیر بیشتر نمانده است و ما پشت خیمه‌های دشمن در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.

اللهیاری ادامه داد: همچنین سعید جلیلی به واسطه گفت‌وگو با سیاست‌مداران مختلف، نسبت به تمام دسیسه‌های از پیش‌طراحی شده دشمنان اشراف کامل داشته و بر هوشیاری نسبت به این امر تأکید دارد.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول