اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ بم:

وضعیت امنیتی بم‌ مطلوب است

‌فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: وضعیت شهرستان بم از لحاظ امنیتی مطلوب است.

وضعیت امنیتی بم‌ مطلوب است

هادی ثمره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم‌ با بیان اینکه وضعیت شهرستان بم از لحاظ امنیتی مطلوب است، اظهار داشت: با تدابیر شورای تامین و فرماندار شهرستان در سال گذشته کاهش 17 درصدی جرائم را داشتیم و در سه ماهه اول سال جاری نیز جرائم به میزان 21 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: انتخابات پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است و دشمن برنامه‌های متعددی در دستور کار خود قرار داده که باید مردم مانند گذشته هوشیار و آماده باشند.

ثمره عنوان کرد: اقشار مختلف جامه باید با دلسوزی مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند و اقتدار نظام را به همه جهانیان به ویژه دشمنان نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یک عزم جدی می‌طلبد، تصریح کرد: جلوگیری از تنش‌ها از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است که در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

ثمره بیان داشت: ماموران انتظامی برای برقراری نظم و امنیت برگزاری انتخابات به طور 100 درصد آماده است و امیدواریم انتخاباتی سالم به دور از مشکل برگزار شود.

دستگیری 6 سارق در عملیات ضربتی پلیس بم

فرمانده انتظامی بم با اشاره به چند عملیات ضربتی پلیس این شهرستان طی 48 ساعت گذشته گفت: شش سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

ثمره بیان داشت: پلیس شهرستان بم به منظور پیگیری چند پرونده سرقت با انجام تجسس‌های فنی چند سارق را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 13 روز گذشته با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته برخی اماکن شهر، سرنخ‌هایی به دست آوردند که منجر به دستگیری دو سارق و کشف دو دستگاه وسیله نقلیه سرقتی شد.

ثمره ابراز داشت: ماموران دایره تجسس این کلانتری همچنین بر اساس شواهد موجود در یک پرونده سرقت و تعقیب نامحسوس چند مظنون، عامل سرقت مقدار قابل توجهی طلاجات از یک منزل مسکونی در بم را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: در ادامه این عملیات‌های پلیسی ماموران کلانتری 12 وارد عمل شدند و مخفی‌گاه یک باند سرقت را که پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بود، محاصره کردند.

وی با اشاره به دستگیری اعضای این باند سه نفره سرقت گفت: این سارقان تاکنون به 13 فقره سرقت معترف شده‌اند که تلاش برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

ثمره با بیان اینکه مالخری که با این باند سرقت همکاری داشت شناسایی و دستگیری شد، گفت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش آسایش شهروندان طرح‌های ویژه‌ای در دست اجرا دارد که نتایج بهتر آنها همکاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول