اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار تهران:

هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری انتخابات در پایتخت وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران گفت: هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری انتخابات 24 خرداد در استان تهران وجود ندارد.

هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری انتخابات در پایتخت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صفرعلی براتلو که پیش از ظهر امروز برای شرکت در همایش حماسه سیاسی به شهر ارجمند از توابع شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود، در حسینیه شهدای این شهر گف: امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان تأثیرگذار است و می‏تواند ابرقدرتی همچون آمریکا را به چالش بکشاند.

وی ادامه داد: در رأس این نظام مقدس، ولایت فقیه حاکم است و هر کس از آن جدا شود، اسباب سقوط خود را فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: اگر می‏خواهیم ایران اسلامی همواره مقتدر بوده، امنیت داشته باشد و پیشرفت کند، باید از ولی فقیه اطاعت کنیم.

وی به حوادث فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: اگر ولایت فقیه نبود، آنگاه هیچ معلوم نبود چه بر سر این کشور می‏آمد و همین دولت دهم نیز تاکنون بارها و بارها سقوط کرده بود.

براتلو دستیابی به پیروزی نهایی را در گرو مقاومت و استقامت برشمرد و افزود: امروز ما نسبت به آمریکایی‏ها برتری داریم و نگاهی به وضعیت کشورهایی همچون سوریه، حاکی از فراگیر شدن اندیشه‏های امام راحل است.

مسئولان مبلغ حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات 24 خردادماه عنوان کرد: انتخابات فرصتی برای نظام اسلامی و همچنین دشمنان آن است.

براتلو با بیان اینکه قانون وظیفه تک تک افراد را مشخص کرده است، تصریح کرد: همه ما باید از قانون اساسی تمکین کنیم و بهانه به دست دشمن ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات به لطف هوشیاری فرزندان این مرز و بوم و سربازان امام زمان (عج)، هیچ نگرانی امنیتی وجود ندارد و این، خود بازگوکننده اقتدار نظام است.

براتلو تأکید کرد: همه مسئولان نظام اسلامی وظیفه دارند برای ناامیدی دشمنان، حضور گسترده در انتخابات را تبلیغ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران گفت: مردم همه‏کاره و برگزارکننده انتخابات هستند؛ پس اگر دیدیم مردم با ما همراه نبودند، بدانیم تقصیر از عملکرد ما مسئولان است.

انتهای پیام/2568/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول