اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ایران بر روی گسل سیاست، اقتصاد و امنیت جهان قرار دارد

استاندار گلستان گفت: ایران بر روی گسل اصلی سیاست، اقتصاد و امنیت جهان قرار دارد.

ایران بر روی گسل سیاست، اقتصاد و امنیت جهان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت اظهار داشت: آن چیزی که رفاه دنیوی و سعادت اخروی را برای بشر رقم می‌زند، نسخه انقلاب اسلامی است که این را استکبار جهانی نیز متوجه شده است.

وی تصریح کرد: به برکت رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب، جای پای انقلاب اسلامی ایران هر روز در دنیا پررنگ‌تر می‌شود و خیزش‌های اسلامی کشورهای مسلمان دنیا نیز از ویژگی‌های انقلاب اسلامی تاسی می‌کنند.

استاندار گلستان سردادن شعار الله اکبر، مردمی بودن و استکبارستیزی را، سه ویژگی خیزش‌های اسلامی کشورهای مسلمان بیان کرد که از انقلاب اسلامی ایران بر گرفتند.

قناعت ادامه داد: بطن و خیزش اصلی انقلاب اسلامی از لایه‌های اسلامی است و در شرایط حاضر به جایی رسیده‌ایم که ایران کشور ابرقدرت و قدرتمند جهان شده است.

استاندار گلستان اذعان داشت: این به معنای وجود هیچ مشکل و تهدید خطری در کشور نیست اما نباید خود را در دالان یاس و ناامید قرار دهیم بلکه نظام اسلامی ایران در دالان پیشرفت و ترقی قرار دارد و موفقیت‌های آن قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست.

قناعت افزود: ایران اسلامی بر سر چهار راهی قرار دارد که این چهار راه مهمترین تحولات منطقه در آن اتفاق می‌افتد و به عبارتی، ایران بر روی گسل اصلی سیاست، اقتصاد و امنیت جهان قرار دارد.

به گفته وی، وجود ذخائر غنی زیرزمینی و ذخائر نفتی و گازی و بهترین محصولات کشاورزی دنیا در خاورمیانه از دلایل اهمیت این منطقه است و از این حیث خدا را شاکریم که در موقعیت جغرافیایی حساس قرار گرفتیم.

قناعت گفت: خروجی جنگ‌های اول و دوم جهانی تصمیماتی بود که روی منطقه خاورمیانه گرفته شد و مباحث جدید نیز حول محور خاورمیانه جدید و با اهداف و برنامه‌های خاص استکبارگران شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به دلیل اقتدار ایران، استکبارگران هنوز نتوانستند منویات ظالمانه خود را بر ایران تحمیل کنند و شکاف جدی به خاطر این اقتدار در کشورهای 1+5 ایجاد شده است.

انتهای پیام/2307/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول