اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد همراهان مردمی محمدباقر قالیباف در نجف‌آباد:

حضور پرشور در انتخابات امنیت ملی را به ارمغان می‌آورد

دبیر ستاد همراهان مردمی محمدباقر قالیباف در نجف‌آباد گفت: حضور پرشور در انتخابات، توطئه‌های همیشگی دشمنان را خنثی و امنیت ملی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد.

حضور پرشور در انتخابات امنیت ملی را به ارمغان می‌آورد

علی بشیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه امسال تاثیر بسیاری در صحنه بین‌المللی دارد و می‌تواند پشتوانه محکمی برای ملت ایران باشد و حضور مسئولان در صحنه‌های سیاسی نیز سبب اعتماد بیشتر مردم می‌شود.

وی با اشاره به تنوع دیدگاه‌های کاندیداها افزود: با توجه به اینکه هشت کاندیدای موردنظر دیدگاه‌های متفاوتی در برخی مسائل کشور دارند، این مسئله به پرشورتر شدن انتخابات و حضور گروه‌های مختلف در انتخابات پیش رو کمک می‌کند.

دبیر ستاد همراهان مردمی محمدباقر قالیباف در نجف‌آباد با بیان اینکه دشمنان هیچ‌گاه از اندیشیدن راهکارهایی برای ضربه زدن به ایران ناامید نمی‌شوند، تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های مختلف دشمنان خارجی علیه کشور ایران حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات می‌تواند این دسیسه‌ها را خنثی کرده و همچون همیشه امنیت ملی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: مهم‌تر از تمام این مسائل با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب این سال را با نام حماسه سیاسی نام‌گذاری کرده‌اند لازم است در راستای عمل به فرمایش ایشان انتخاباتی پرشورتر از همیشه را در سطح کشور برگزار کنیم.

بشیری با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد: انتخابات بزرگ‌ترین حماسه سیاسی است و این حماسه سیاسی سبب تبدیل امید دشمنان به ناامیدی می‌شود و کشورمان را در برابر دشمنی‌های بی‌شمار غربی‌ها و استکبار جهانی بیمه می‌کند.

انتهای پیام/63008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول