اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

انتخابات ایران ضامن امنیت جهانی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور حداکثری ملت در انتخابات آتی ضامن امنیت جهانی خواهد شد.

انتخابات ایران ضامن امنیت جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین سردار سالار آبنوش امروز در مراسم تحلیف سربازان پادگان شهدای جوادنیا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فیوضات و برکات ماه رجب ابراز داشت: ماه رجب ماه غفران و آمرزش است و در این ماه مبعث پیامبر اکرم (ص) قرار دارد که این واقعه، تولد اسلام است.

وی بیان داشت: غدیر استمرار اسلام و کربلا احیای اسلام بوده و این سه واقعه، مهم‌ترین وقایعی هستند که در اسلام اتفاق افتاده است.

آبنوش در ادامه با بیان شرایط نظام در انتخابات آتی ابزار داشت: انتخابات نماد اقتدار و عزت ملی است و قطعاً حضور گسترده و حداکثری در انتخابات زمینه‌های اتفاقات جدیدی را در مناسبات منطقه‌ای و جهانی پدید خواهد آورد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت جهانی و تبلور حماسه سیاسی خواهد بود و با توکل بر خداوند با حضور حداکثری سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

فرمانده سپاه استان قزوین تأکید کرد: شرایطی را که در جهان داریم را مدیون لطف خداوند، خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری هستیم و داشتن این همه دشمن، دلیل بر حقانیت ما است.

وی اظهار داشت: رسانه‌های استکبار جهانی با تمام توان خود در تلاش هستند تا با رصد و کنترل فضای رسانه‌ای و مجازی با ایجاد شائبه به نظام انتخاباتی کشور خدشه وارد کنند و به حمد خداوند ملت بصیر ایران همچون 9 دی ماه به صحنه خواهند آمد و حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

در ابتدای این مراسم تعدادی از سربازان با انجام حرکات تاکتیکی و نظامی به مرور تمرین‌های خود در دوره آموزشی پرداخته و در طی مراسمی دو تن از سربازان با ادای قسم مراسم تحلیف به جای آوردند و موفق به اخذ درجه سردوشی شدند.

انتهای پیام/2667/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول