اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم:

دشمن قصد دارد انتخابات امسال را امنیتی جلوه دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت: خواسته دشمنان این است که انتخابات در موعد مقرر خود برگزار نشود و انتخابات امسال را انتخاباتی امنیتی جلوه دهند.

دشمن قصد دارد انتخابات امسال را امنیتی جلوه دهد

حسن عجمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم سال92 را سالی حماسی در تمام زمینه‌ها دانست و اظهار کرد: ملت ما ملتی حماسی است که گواه این ادعا برگ برگ تاریخ کشور ماست و این بار هم ملت در 24 خرداد ماه در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای خواهند آفرید تا مشت بزرگی بر دهن استکبار جهانی شود.

وی افزود: دشمن همانند گذشته حرکات عظیمی را برای فریب اذهان عمومی آغاز کرده است و اولین خواسته آنان این است که انتخابات در موعد مقرر خود برگزار نشود و انتخابات امسال را انتخاباتی امنیتی جلوه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم در ادامه تصریح کرد: دشمن به دنبال حضور کم و ضعیف ملت ایران است و خواستار این است که کاندیدای مورد نظر آنان در انتخابات پیروز شود که با بصیرت و حضورگسترده مردم این حیله دشمن هیچ‌گاه و در هیچ انتخاباتی محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: نظام و ملت ایران حرکتی را آغاز کرده که سبب شکست حیله و غرض ورزی‌های دشمن می‌شود.

عجمی با بیان اینکه انتخابات، عرصه‌ ظهور قدرت ملى در یک کشور است، ادامه داد: امروز که دشمن با تمام نیرو بر ما هجوم آورده است ما باید با حضوری گسترده، آگاهانه و بصیرت در سخنان رهبری، انتخابی اصلح برای ساخت و پیشرفت شهر و کشورمان داشته باشند.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور آینده کشور را ایمان و داشتن روحیه مقاوم در مقابل دشمنان را از جمله ویژگی‌های رئیس جمهور دانست و گفت: تذهیب اخلاق، پرهیز از حاشیه و پایبندی به قانون اساسی و نظر جمعی از خصوصیات بارز رئیس جمهور آینده کشورمان باید باشد.

انتهای پیام/2301/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول