اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فارس

فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و پاکسازی مناطق آلوده در این استان خبر داد و گفت: منازلی که در آن خرده‌فروشی مواد می‌شود، پلمپ می‌شوند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران انتظامی فارس در زمینه پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر اقدامات مؤثری را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای طرح ارتفای امنیت عمومی در سطح استان فارس در مجموع 410 کیلو و 517 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: این مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین، شیشه و سایر مواد مخدر است.

سجادیان افزود: در این زمینه یک‌هزار و 206 نفر دستگیر و در مجموع سه منزل و یک کارگاه ساخت پایپ شیشه نیز که به محل تهیه و توزیع مواد مخدر تبدیل شده بود پلمپ شد.

این مسئول با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت عمومی به صورت مستمر در سطح این استان انجام می‌شود، گفت: خادمان ملت در انتظامی فارس با تمام توان در خدمت هم‌استانی‌ها بوده و در راستای ایجاد امنیت مطلوب در فارس از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انهدام باند قاچاق سلاح غیرمجاز در فارس

بر اساس این گزارش همچنین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع سلاح غیرمجاز و کشف 23 سلاح از قاچاقچیان خبر داد.

مسعود روستا با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس مطلع شدند یک باند حرفه‌ای خرید و فروش سلاح و مهمات از استان‌های غربی کشور تعدادی سلاح و مهمات وارد فارس کرده و در صدد توزیع این محموله در فرصت مناسب هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع،‌ شناسایی و دستگیری اعضای این باند و کشف محموله سلاح‌های غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های ویژه ماموران موفق شدند محل دپو تسلیحات را در  شیراز  شناسایی کنند.

مسعود روستا گفت: در یک عملیات منسجم سرکرده باند 30 ساله که فردی سابقه‌دار و به دلیل ارتکاب جرائم متعدد دو سال متواری و تحت تعقیب بود،‌ در یکی از شهرک‌های واقع در جنوب غربی شیراز دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه ماموران با حضور در محل دپوی تسلیحات، سه نفر دیگر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: در بازرسی از محل دپوی تسلیحات نیز 22 سلاح شکاری، یک سلاح کلاش، شش خشاب کلاش، 750 فشنگ کلاش، 14 فشنگ ساچمه‌زنی و 40 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ادوات مصرف مواد مخدر کشف شد.

کشف کالای قاچاق در سپیدان

همچنین فرمانده انتظامی سپیدان از کشف کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سلطان محمدی گفت: ماموران انتظامی سپیدان استان فارس با ایجاد تور ایست و بازرسی و هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از جاده‌های این شهرستان به یک اتوبوس مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن 281 جفت کفش و یک‌هزار و 118 لباس کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان خاطرنشان کرد: در این مورد یک قاچاقچی کالا دستگیر شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

کشف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در نورآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نور آباد استان فارس از کشف 3 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

داوود امجدی با اعلام این خبر افزود: ماموران  پاسگاه انتظامی هرایجان نورآباد هنگام گشت‌زنی در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان به دو خودرو وانت و نیسان مشکوک شدند.

وی ادامه داد: خودروها متوقف و در بازرسی از وانت یک‌هزار و 100 لیتر گازوییل و از نیسان 2 هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نورآباد خاطرنشان کرد: در این زمینه دو قاچاقچی سوخت دستگیر شدند و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول