اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

مشکلی در تأمین امنیت انتخابات در سمنان وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: در بحث تأمین امنیت انتخابات، اشراف کامل امنیتی و اطلاعاتی وجود دارد و مشکلی در تأمین امنیت انتخابات در سمنان وجود ندارد.

مشکلی در تأمین امنیت انتخابات در سمنان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، علیرضا خلخالی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان سمنان با محوریت «اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزاری شکوهمند انتخابات» که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و بیش از 60 نفر از دست‏اندرکاران روابط عمومی ادارات استان در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مردم بصیر ایران در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که دشمن‌شناس و موقعیت‏شناس هستند و در عرصه‌های مختلف آگاهانه حضور می‌یابند.

وی افزود: مردم علی‏رغم فشارهای اقتصادی دشمنان علیه نظام همواره مشارکتی گسترده در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به دو انتخابات بزرگ ملی و منطقه‌ای و کاندیداتوری دو هزار و 524 نفر در استان سمنان در انتخابات شورها اظهار کرد: مردم آگاهانه و عالمانه در صحنه حضور دارند و شاهد رفتار و اخلاق مبتنی بر نگاه اسلامی در جامعه هستیم و تا کنون هیچ تخلفی را شاهد نبوده‌ایم.

خلخالی افزود: دشمنی دشمنان علی‏رغم خیال باطل آنها در تمام توطئه‌هایشان علیه نظام موجب یک‏دستی، اتحاد و انسجام روز افزون مردم شده است و باید دشمنان بدانند هر چقدر تبلیغ و تهدیدشان بیشتر شود، وحدت و انسجام ملی مت بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و نقش روابط‌عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: تلاش روابط عمومی‌ها در انتخابات آتی در دو حوزه اجرا و امنیت انتخاباتی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بیان کرد: روابط عمومی‌ها در بخش اجرای انتخابات با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌های موجود فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده‌اند.

خلخالی افزود: در بحث امنیت انتخابات نیز همه دست‌اندرکاران با همکاری سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضائیه تمام رفتارهای مشکوک دشمنان را رصد می‏کنند و اشراف کامل امنیتی و اطلاعاتی وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: به جرأت می‌توان گفت که چشم بیدار روابط عمومی مانع کوچک‌ترین سوء استفاده دشمن خواهد شد.

وی گفت: مردم ولایتی و مکتبی استان همان‏طور که بارها ثابت کرده‌اند با اتحاد و هم‏بستگی استانی نمونه در خلق حماسه سیاسی خواهند شد و بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات 24 خردادماه موجب شگفتی دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/74004/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول