اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

تمهیدات لازم برگزاری انتخابات در جیرفت فراهم است

فرماندار جیرفت گفت: تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات در جیرفت اندیشیده شده و در بخش اجرایی نیز ضعف‌های انتخابات سال گذشته به قوت تبدیل شده است.

تمهیدات لازم برگزاری انتخابات در جیرفت فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه توجیهی اعضای ستاد اجرایی این شهرستان با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و دور چهارم شوراهای شهر و روستاها را پیش رو داریم، اظهار داشت: دشمن بیکار نیست و بیش از 2 هزار رسانه و کانال‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی علیه اوضاع ایران سیاه‌نمایی می‌کنند.

وی افزود: گاهی آنقدر فضا آلوده می‌شود که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود، اینجا است که باید مسیر ولایت دنبال شود و از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم و خداوند متعال را شاکریم که حیات ما را مقارن با نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد، کشوری که ام‌القرای جهان اسلام است.

غنچه‌پور تصریح کرد: در حالی دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران را پشت سر می‌گذاریم که با وجود همه چالش‌های پیش رو در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای و بسیاری عرصه‌های دیگر جهش‌های قرنی داشتیم که همه صاحب‌نظران جهانی تحسین می‌کنند.

وی با بیان اینکه با بیداری اسلامی که رخ داد، اندیشه ما جهانی می‌شود، خاطر نشان کرد: بزرگترین پشتوانه نظام که آن را بیمه کرده است و با سرعت توفنده پیش می‌رود حکومت مردم بر مردم است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه مردم تصمیم‌گیرنده هستند که دوم خرداد یا سوم تیر به وجود بیاید، گفت: طبق قانون عمل کنیم، توجیه مبنی بر اینکه تشخیص می‌دهم که فردی بر دیگری ترجیح دارد، خیانت است، هر کس این تفکر را دارد خائن است.

وی بیان داشت: دشمن مسئله القای تقلب را در دستور کار دارد که باید هوشیار باشیم، تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات در جیرفت اندیشیده شده و در بخش اجرایی نیز ضعف‌های انتخابات سال گذشته به قوت تبدیل شده است.

انتهای پیام/80002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول