اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بروجردی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس:

ولایتی می‌تواند به تحقق سیاست‌های کلی نظام کمک کند / انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، گفت: ولایتی می‌تواند به تحقق سیاست‌های کلی نظام که توسط مقام معظم رهبری طراحی می‌شود کمک کند.

ولایتی می‌تواند به تحقق سیاست‌های کلی نظام کمک کند / انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود

علاءالدین بروجردی در حاشیه حضور علی‌اکبر ولایتی در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه در منطقه دارای جایگاه شاخصی است، اظهار داشت: ایران از لحاظ امنیت ملی در منطقه و جهان از شاخص‌های بالا برخوردار است و امروز در تحولات منطقه و جهان تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: به خاطر تأثیرگذاری ایران در تحولات منطقه، آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن در تحولات سوریه با گذشت بیش از دو سال ناکام و ناموفق بود و ایران توانست همچنان با حمایت از محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی سیاست‌های نادرست امریکا را در منطقه شکست دهد. 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه ولایتی با تجربه طولانی در سیاست خارجی از جهان و منطقه شناخت زیادی دارد افزود: منطقه و جهان نیز هم از ایشان شناخت خوبی دارند و او می‌تواند به اقتدار بیشتر نظام کمک بیشتری کند.

وی اضافه کرد: ولایتی می‌تواند به تحقق سیاست‌های کلی نظام که توسط مقام معظم رهبری طراحی می‌شود کمک کند.

بروجردی در پاسخ به این سئوال که چرا همراه ولایتی سفر می‌کند؟ ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم که راهبرد مقام معظم برای خلق حماسه سیاسی را محقق کنیم و این وظیفه افراد محدودی نیست و من به عنوان بخشی از ملت ایران مخاطب فرمایشات رهبری هستم و برای شورآفرینی انتخابات در کنار کاندیداها قرار می‌گیرم که در حال حاضر با ولایتی همراه شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های آمریکا در برگزاری کمرنگ انتخابات ضروری است که در عرصه انتخابات نقش‌آفرینی کنیم و مدت‌ها است که در استان‌های مختلف با سخنرانی به تبیین ضرورت حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح رأی انجام وظیفه می‌کنیم. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان در چند روز آینده قبل از انتخابات ائتلاف خواهند کرد؟ گفت: باید دید که چه تحولاتی در عرصه انتخابات رخ می‌دهد و تصور اولیه این است که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود. 

وی بیان داشت: مهم این است که خروجی انتخابات یک فرد اصولگرا باشد و با توجه به اینکه حضور افراد مختلف در عرصه انتخابات هر کدام مخاطبین خود را دارند در ایجاد شور ملی و حضور حداکثری در انتخابات مؤثر است و شاید یکی از دلایلی که ائتلاف شکل نگرفت به این دلیل است. 

انتهای پیام/89019/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول