اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ چمران در جمع مردم شهرری عنوان کرد

تهیه لیستی از افراد وارسته برای انتخابات شوراها در تهران / شیبانی، شاکری و سیفی در لیست اصولگرایان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ما فقط به‌دنبال رضای خداوند هستیم، گفت: برای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران لیستی از فراد وارسته تهیه شده است.

تهیه لیستی از افراد وارسته برای انتخابات شوراها در تهران / شیبانی، شاکری و سیفی در لیست اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی چمران پنج‌شنبه شب به شهرستان ری سفر کرد و با حضور در مسجد جامع‌المهدی (عج) دولت‌آباد در جمع مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرری ضمن تبریک بعثت پیامبر اعظم (ص) با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: امروز نخستین روزی بود که تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تهیه لیستی متشکل از افراد وارسته برای شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و افزود: ما فهرستی را برای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تهیه کردیم که در آن لیست سعی شده است افراد خوب و وارسته را انتخاب کنیم.

وی در ادامه دکتر شیبانی را چهره ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در لیست ما افراد شایسته همچون دکتر شیبانی چهره ماندگار انقلاب اسلامی ایران و افراد دیگر همچون دکتر اقبال شاکری و سیفی از تشکل‌های کارگری از چهره‌های شاخص لیست می‌باشند.

ما فقط به‌دنبال رضای خداوند هستیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ما فقط به‌دنبال رضای خداوند هستیم، اظهار داشت: ولی بعضی از مواقع مجبور می‌شویم کارهایی بکنیم که ممکن است عده‌ای از مردم از دست ما ناراحت شوند.

وی در ادامه افزود: تهران شهر بزرگی است، 10 میلیون جمعیت دارد، کارهای زیادی انجام داده‌ایم و به فضل خدا هرکس رای بیاورد بتواند این قوانین که ما تصویب کردیم را ادامه دهد و اجرا کند.

به‌دلیل علمی با جدایی تهران از ری موافقت نشد

رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با استقلال ری عنوان کرد: به خاطر مسائل علمی با جدایی تهران از ری موافقت نشد.

چمران در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه اگر شما رای بیاورید شهردار آینده تهران چه فردی خواهد بود، بیان داشت: هنوز معلوم نیست، باید ببینیم سرنوشت شهردار فعلی چه می‌شود، ایشان رئیس جمهور می‌شوند یا نه.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط به سئوالی مبنی بر اینکه آیا ارائه یک لیست واحد از اصولگرایان برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بهتر نبود، پاسخ داد: بله، بهتر بود، ما هم چندین ماه بود که به ‌دنبال این موضوع بودیم و شخصا من ساعت‌ها وقت خودم را صرف این موضوع کردم ،با افراد مختلف نشستی برگزار کردیم و مذاکراتی صورت گرفت اما در نهایت موفق شدیم به لیست مشترکی برسیم که در حال حاضر 22 نفر لیست ما مشترک است.

چمران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با اینکه آیا شورای اسلامی در انتخاب شهرداران مناطق دخالت می‌کند، گفت: این موضوع در قانون نیست و فقط شهردار وظیفه انتخاب شهرداران مناطق را برعهده دارد، اگر چه شهردار تهران برای شهرداران منطقه نظر می‌خواست و با شورا نیز مشورت می‌کرد اما این جزو اختیارات شهردار است و اگر بخواهد دخالتی از سوی شورا صورت بگیرد باید قانونی در این رابطه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با اینکه شما چه نمره‌ای به شهردار فعلی تهران می‌دهید، تصریح کرد: بنده استاد دانشگاه هستم و قطعاً در دانشگاه باید به دانشجویان نمره هم اما اینجا مسجد است و باید به عبادت بپردازیم.

انتهای پیام/2462/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول