اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه قصرشیرین:

حضور در انتخابات موجب عزت بین‌المللی ایران می‌شود

امام‌ جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب عزت بین‌المللی ایران اسلامی می‌شود و چشم دشمنان به دنبال این است که مردم ما دست از اعتقادات و باورهای معنوی خود بردارند.

حضور در انتخابات موجب عزت بین‌المللی ایران می‌شود

حجت‌الاسلام علی ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: مردم باید بر اساس اعتقادات الهی حرکت کرده و تصمیم‌گیری کنند و جمهوری اسلامی تنها کشوری است که فرامین الهی در آن به اجرا در می‌آید.

ملکی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی حامی و مدافع مظلومان است، افزود: کشور ما در مقابل کفر و استکبار با تمام قوا ایستاده است و بر اساس روایات و دیدگاه‌های قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) عمل می‌کند و شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و عقلی است.

امام‌جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: دشمنان همواره از تفکرات الهی و دینی مردم این نظام در هراس بوده و هستند و چشم آنان به دنبال این است که مردم ما دست از اعتقادات و باورهای معنوی خود بردارند.

ملکی با اشاره به اینکه مردم با شرکت در راهپیمایی‌ها بارها اثبات کرده‌اند که مدافع این نظام هستند، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات در واقع حمایت از دین الهی تلقی می‌شود و بالاترین امنیت و آسایش در نظام الهی جمهوری اسلامی قرار دارد.

ملکی خاطر نشان کرد: اگر نگاهی به کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق بیندازیم متوجه خواهیم شد هر جا پای آمریکا در آن وارد شده، امنیت از آن خارج می‌شود و مردم هر روز در این کشورها مورد تهاجم این دشمنان قرار می‌گیرند و از بین می‌روند.

به گفته ملکی حضور در انتخابات موجب عزت بین‌المللی ایران اسلامی می‌شود و مردم باز هم در این عرصه حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول