اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان اهر خبر داد

برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از اموال عمومی در انتخابات

رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: با سوءاستفاده‌کنندگان از اموال عمومی در انتخابات برخورد جدی می‌شود.

برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از اموال عمومی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان اهر تشکیل شده است، اظهار کرد: این ستاد در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات و شکایت‌های ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بوده و وظیفه آن رصد و پیشگیری از جرائم انتخاباتی در همه موارد بوده و در صورت بروز تخلف در کمترین زمان با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی اظهار کرد: ملت فهیم ایران در 24 خرداد ماه جاری حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد و امت همیشه در صحنه و موقعیت‌شناس ما با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب خواهند کرد و آنها را مایوس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام نظری گفت: تمام انتخاباتی که از اول انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شده از سلامت کامل برخوردار بوده و در این انتخابات نیز با امنیت موجود در کشورمان این روند ادامه خواهد یافت و زمینه حضور حداکثری مردم عزیزمان فراهم خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با اشاره به اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 38 مورد جرائم انتخاباتی وجود دارد و هر کس از آن خارج شود مجازات خواهد شد به دو مورد اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین این موارد گزارش جرائم انتخاباتی توسط مدیران و عدم استفاده از امکانات دولتی در انتخابات است که مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوانی بر روی این مسئله دارند.

وی با بیان اینکه هر کس در انتخابات اخلال کند قانونا مجرم بوده و با او برخورد خواهد شد، عنوان کرد: شعبات ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی اختصاص یافته است که در این راستا امیدواریم همه با تبعیت از تابع قانون و مقررات مانع از وقوع تخلفات انتخاباتی شوند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول