اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ورامین خبر داد

مشارکت 4 هزار نفر در برگزاری امر انتخابات در ورامین

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین از حضور ۴ هزار نفر دست‌اندرکار در برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد شهرستان ورامین خبر داد.

مشارکت 4 هزار نفر در برگزاری امر انتخابات در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین، سیدجمال جلیلی در جلسه آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 181 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد 139 شعبه در بخش مرکزی و 42 شعبه در بخش جوادآباد در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: در بخش مرکزی از مجموع 139 شعبه اخذ رأی، 123 شعبه ثابت شهری، 15 شعبه ثابت روستایی و یک شعبه سیار شهری مخصوص بیمارستان‌ها و ندامتگاه که امکان استقرار شعب ثابت در آن وجود ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش جوادآباد از مجموع 42 شعبه اخذ رأی، چهار شعبه ثابت شهری، 35 شعبه ثابت روستایی و سه شعبه سیار است.

سرپرست فرمانداری ورامین اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات در شهرستان ورامین بیش از 4 هزار نفر مشارکت دارند که متشکل از عوامل اجرایی، نماینده فرمانداری، هیئت‌های نظارت، بازرسان، نیروهای امنیتی، انتظامی، ستادی و پشتیبانی می‌باشند.

جلیلی افزود: در 14 روستای بخش مرکزی و 38 روستای بخش جوادآباد انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری ورامین افزود: در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در بخش مرکزی ورامین 100 نفر به عنوان نامزد انتخابات برای راهیابی به شورای اسلامی شهر ورامین که در دوره چهارم دارای 13 عضو می‌باشد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: در شهر جوادآباد نیز 16 نامزد برای راهیابی به شورای اسلامی شهر که دارای پنج عضو می‌باشند با یکدیگر به رقابت انتخاباتی می‌پردازند.

سرپرست فرمانداری ورامین با اشاره به آغاز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: نامزدها باید در تبلیغات خود اخلاق اسلامی و موازین قانونی را رعایت کرده و از تخریب سایر رقبا پرهیز کنند. 

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول