اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در اردبیل:

رئیس جمهور قدرتمند برای غلبه با تورم و گرانی می‌خواهیم

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان اردبیل گفت: ما رئیس‌جمهور مدبر و کاردان در غلبه بر مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی می‌خواهیم تا اژدهای پنج سر گرانی را مهار کند.

رئیس جمهور قدرتمند برای غلبه با تورم و گرانی می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سیمزاری عصر امروز در همایش حامیان و طرفداران رضایی در اردبیل اظهار داشت: محسن رضایی با تحصیلات عالیه در حوزه اقتصاد به عنوان یک متخصص در این حوزه می‌تواند آسیب‌ها و نارسایی‌های اقتصادی را به خوبی شناسایی کرده و نسبت به رفع تهدیدها و دغدغه‌ها در این حوزه تلاش گسترده‌ای را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در تحقق حماسه اقتصادی بعد از خلق حماسه سیاسی کشور ما ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در آزادسازی بخش عمده‌ای از ظرفیت‌ها دارد، تصریح کرد: ما باید با شناخت سرمایه‌ها و داشته‌های خود تلاش کنیم تا نارسایی‌های احتمالی در این حوزه و خطرات و آسیب‌ها در این بخش برطرف شود.

سیمزاری با یادآوری اینکه در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی باید به نیروهای توانمند و مردم باور اعتماد کنیم، خاطر نشان کرد: هر چند بخش عمده‌ای از تحقق شعار و مطالبه امسال مقام معظم رهبری بر عهده عموم مردم است اما نباید از توانمندی‌های مدیریت شایسته و دارای صلاحیت غفلت کنیم چراکه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به مدیران کارآمد و متخصص در حوزه اقتصادی و رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم در این حوزه نیاز داریم.

این مسئول یادآور شد:‌ دشمن می‌خواهد با تحریم و ابزارهای دیگر ملت ما را از پای بیندازد و خودمان به جان هم بیفتیم در حالی که اگر در برابر حرکت دشمن متحد و منسجم عمل نکنیم قطعاً در نسخه پیچیدن برای حل مشکلات اقتصادی دچار نارسایی‌ها و برخی حرکت‌های نامقبول می‌شویم.

وی در ادامه اضافه کرد:  محسن رضایی پا به عرصه انتخابات گذاشته است تا فراجناحی به منازعات سیاسی پایان دهد و بدون وابستگی به خط و رفت خاص سیاسی، جناحی و حزبی بکوشد با کارآمدی، ولایتمداری و توجه به واقعیت‌های جامعه کشور را از معضلات و مشکلات اقتصادی نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: در این عرصه باید همه وارد میدان شده و با رأی دادن به شایسته‌ترین و صالح‌ترین کاندیدا و مدبرترین مدیر در عرصه اقتصادی کشور را از چالش‌ها و بسیاری نارسایی‌ها نجات دهیم.

سیمزاری در پایان ادامه داد: ‌تنها رمز و راز رسیدن به حماسه واقعی در 24 خرداد حضور و مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات است و هر کس در این زمینه کوچک‌ترین غفلتی را مرتکب شود در برابر خداوند متعال، خون شهدا و ارزش‌های امام نمی‌تواند پاسخگو باشد.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول