اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته دانشجویی ستاد مرکزی قالیباف در اصفهان:

رئیس جمهور آینده باید عملیاتی باشد / رعایت اصل اخلاق‌مداری در مناظره‌ها

دبیر کمیته دانشجویی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها باید با رعایت اصل اخلاق‌مداری در مناظره‌ها شرکت کنند افزود: رئیس جمهور آینده باید عملیاتی باشد و از ارائه وعده‌های شعاری به مردم خود‌داری کند.

رئیس جمهور آینده باید عملیاتی باشد / رعایت اصل اخلاق‌مداری در مناظره‌ها

علیرضا آجودانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای جذب دانشجویان برای حمایت از محمدباقر قالیباف اظهار کرد: این کمیته با برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های گروهی در میان دانشجویان ویژگی‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های محمدباقر قالیباف را برای این قشر تبیین کرده است.

وی با بیان اینکه البته محمدباقر قالیباف نیاز به معرفی ندارد و فردی شناخته شده در میان اقشار مختلف جامعه است، اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های چهره به چهره به عنوان تاکتیک و روش محمدباقر قالیباف محسوب می‌شود و این کمیته نیز از این روش برای معرفی کاندیدای اصلح به دانشجویان استفاده کرده است.

دبیر کمیته دانشجویی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان برگزاری مناظره‌ها را ابزاری برای معرفی کاندیدا‌ها به مردم دانست و تصریح کرد: کاندیدا‌ها باید با شرکت در مناظره‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به مردم ارائه کنند و نقد این افراد نسبت به یکدیگر اصولی و بر مبنای رعایت و حفظ مصالح نظام باشد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار کاندیدا‌ها در دو مناظره نخست اصولی و منطقی بوده و کاندیدا‌ها در این دو مناظره عملکرد و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند، ادامه داد: اما رفتار کاندیدا‌ها در مناظره سوم حالت تخریبی و به چالش کشیدن عملکرد یکدیگر بوده است.

آجودانی با بیان اینکه البته قالیباف با نقدی منصفانه در این مناظره شرکت کرده است، تاکید کرد: قالیباف با حفظ اسرار محرمانه نظام در مناظره‌ها شرکت می‌کند و مناظره‌های برگزار شده اثباتی برای این ادعا است، اما سایر کاندیدا‌ها برای اثبات خود درصدد افشای اسرار محرمانه نظام بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها باید با رعایت اصل اخلاق‌مداری در مناظره‌ها شرکت کنند، افزود: رئیس جمهور آینده باید عملیاتی باشد و از ارائه وعده‌های شعاری و ادعایی به مردم خود‌داری کند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول