اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌روحانی در جمع مردم تنکابن:

رئیس جمهور را رای مردم تعیین می‌کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌کسی نگوید حضور ما در انتخابات تاثیر ندارد. ‌بدانید رئیس جمهور را رای شما تعیین می‌کند.

رئیس جمهور را رای مردم تعیین می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت 15 امروز پس از حضور در مزار شهدای شهر شیرود و ادای احترام به روح بلند و رفیع شهدا به ویژه شهید شیرودی با استقبال گرم طرفداران خود پس از پیاده شدن از خودروی حامل با پای پیاده از میدان امام خمینی واقع در مرکز شهر تاریخی تنکابن با شعارهایی در حمایت از وی وارد مصلی شهید بهشتی شهر فلاسفه ایران شد.

روحانی در جمع مردم تنکابن با اشاره به اینکه با یک دنیا عشق و ارادت در میان آنها حضور یافته است از حضور همه‌جانبه ایشان در عرصه انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا در 24 خرداد حماسه‌ بزرگی را رقم زنیم.

روحانی افزود: عزیزان، خواهران و برادران 24 خرداد روز سرنوشت برای همه‌ ماست و کسی نگوید حضور ما تاثیر ندارد، کسی این شبهه را در دل‌ها ایجاد کند که رئیس جمهوری از قبل انتخاب شده است و رای شما بی‌تاثیر است. این یک وسوسه شیطانی است تا بدون حضور و رای تاثیرگذار شما بعضی‌ها به مقاصد خود برسند و بدانید رئیس جمهور را رای شما تعیین می‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مشکلات عدیده اجتماعی به ویژه گرانی‌ها، بیکاری و ابهام در افق آینده گفت: کشور نیازمند به آرامش و ثبات است و مردم حق دارند زندگی مطلوب و راحتی داشته باشند و باید در جامعه، فضای کار شور و هیجان و فعالیت احیا شود و مسائل و مشکلات اقتصادی حل شود.

روحانی در ادامه افزود: ممکن است عده‌ای بگویند این حرف‌ها شعار است و خیلی‌ها نیز بگویند این حرف‌ها قابل اجرا نیست.

وی افزود:‌ ما که در این هشت سال بیش از هر زمان دیگر پول نفت گرفتیم و به ظاهر جنگی نداشتیم و شرایط کشور به گونه‌ای بود که می‌شد به پیشرفت بالاتری نیز برسیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دلیل عدم توفیق دولت در دو دوره قبلی ریاست جمهوری را تنگ‌نظری و نادیده گرفتن مدیران لایق ارزیابی کرد و گفت: خودرایی به جای مشورت حاکم شد و شعار جای شعور را گرفت در حالی که کشور ما غنی است و ما با وحدت، انسجام و به‌کارگیری همه‌ سرمایه‌های ملی از جمله مدیران لایق، نخبگان وجوانان می‌توانیم با دولت تدبیر و امید و برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه رونق را به کشور بازگردانیم و من اطمینان دارم این کار به‌دست شما پیش خواهد رفت.

روحانی از مشورت با کاربلدها، متخصصان و معتمدان و نیز به‌کارگیری جوانان در دولت خویش سخن گفت و تاکید کرد: دولت‌ها باید به جای رقابت برنامه‌ محور باشند و همواره از نظر صاحب نظران، اهل فن، متخصصان و دلسوختگان به بهترین شکل بهره‌گیری کنند.

وی با انتقاد از رشد بی‌رویه واردات طی سال‌های قبل گفت: چرا در سال‌های قبل 75 درصد واردات داشتیم با توجه به اینکه در بخش کشاورزی و تولید دارای فرصت‌های خوبی بودیم، با بی‌برنامگی و نادیده گرفتن این توانمندی‌ها اقدام به واردات بی‌رویه کردیم و بخش تولید و کشاورزی ما تضعیف شد.

روحانی اضافه کرد: حتی ما در مقاطعی انگور از آرژانتین و شیلی وارد کردیم به خاطر بی‌برنامگی و به دلیل عدم توجه به نظرات تولیدکنندگان مجبور به واردات مرغ از ترکیه شدیم.

وی تاکید کرد: باید در تمام‌ امور اقتصادی با کارشناسان، تولیدکنندگان، کشاورزان، صنعتگران و کارآفرینان مشورت کنیم و من حتی وزیرم را با مشورت مردم انتخاب خواهم کرد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار اینکه اگر دست به دست هم دهیم و در 24 خرداد فرد اصلح را انتخاب کنیم، هر آنکه عالم‌تر، پر تلاش‌تر و برنامه محورتر را انتخاب کنیم و بدانیم که او فردی شایسته  است تحت خیمه‌ اسلام، فرهنگ ایرانی و ولایت یقیناً مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

به گزارش فارس، ‌حسن روحانی از استقبال و همراهی مردم غیور دیار تنکابن، رامسر و عباس آباد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام‌/86020‌/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول