اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رئیس جمهور آینده باید همراه رهبری باشد/ جوانان بیکار را دریابد

انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نه تنها کشور ایران، بلکه همه دنیا را معطوف خود کرده است و مردم شهر دارالولایه جیرفت نیز در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

رئیس جمهور آینده باید همراه رهبری باشد/ جوانان بیکار را دریابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سال 92 با عنوان سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نه تنها کشور ایران، بلکه همه دنیا را معطوف خود کرده است.

اهتمام همه‌ مردم، نخبگان و مسئولان بخش‌هاى مختلف باید انتخاب رئیس جمهورى باشد که بتواند، گره‌هاى زندگى مردم را در دوران کنونى باز کند و مشکلات اقتصادی و تورم موجود را برطرف کند.

بی‌شک با توجه به منویات مقام عظمای ولایت هیچ مؤلفه‌ای جز حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم نمی‌تواند، این حماسه را محقق کند، بنابراین می‌طلبد، ملت ایران مانند همیشه به این فرمان ولایت لبیک گفته و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

بر همین اساس به سراغ شهروندان مؤمن و انقلابی شهر دارالولایه جیرفت رفتیم تا از تأثیر حضور و مشارکت خود بر اقتدار کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی بگویند.

شرکت در انتخابات برای هر ایرانی سودمند است

کرامت یاراللهی، یکی از طلاب جیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زمینه تأثیر مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با توجه به حساسیت استراتژیکی نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در سطح جهان، شرکت در انتخابات موجب بروز این قدرت می‌شود و همین امر بر حضور هر ایرانی در پای صندوق‌های رأی تأکید دارد.

وی، بهترین معیار و ملاک برای شناخت فرد اصلح را بیانات مقام معظم رهبری دانست و افزود: قطعاً تک‌تک رأی‌ها تبدیل به 80، 90 درصد می‌شود و رأی هر کس به اندازه 75 میلیون نفر جمعیت ایران اسلامی اثر دارد.

یاراللهی تصریح کرد: همانطور که جنگ نرم دشمنان همواره با توده‌های مردم آغاز می‌شود، در انتخابات نیز نگاه دنیا به حرکت مردم ایران است؛ بر همین اساس انتخابات خود مبارزه نرم با دنیا محسوب می‌شود و بی‌شک شرکت در انتخابات برای هر ایرانی سودمند است.

وی ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که همواره در خط امام راحل گام بردارد و به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه باشد.

شهناز امیری‌راینی 37 ساله دیگر شهروند جیرفتی، شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و امری واجب برای هر ایرانی دانست و اظهار داشت: با یک رأی سرنوشت یک کشور می‌تواند، تغییر کند، بنابراین باید با اقتدار وارد صحنه شد تا چشم دشمنان نظام کور شود.

وی با بیان اینکه رئیس ‌جمهور باید فردی متدین، باتجربه و مردمی باشد، ابراز داشت: اینکه در نهایت چه فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، بستگی به شناخت و آگاهی مردم از کاندیداهای این دوره از انتخابات دارد.

ماشاءالله سعیدی از کسبه بازار جیرفت نیز با اشاره به اینکه به عنوان یک ایرانی در تعیین سرنوشت خود و داشتن ایرانی آباد، آزاد و مقتدر در انتخابات شرکت می‌کنم، اذعان داشت: فرد اصلح کسی است که مورد تأیید نظام بوده و تعدیل در سیاست خارجی، توجه به اقشار مستضعف جامعه، مهار تورم و توجه به روستاها در راستای جلوگیری از مهاجرت به شهرها را مدنظر قرار دهد.

وی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را برای حفظ نظام بسیار مؤثر دانست و اذعان داشت: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمنان ناامید شده، تمام برنامه‌ریزی آنان عقیم می‌ماند و مجبور می‌شوند که از تصمیم‌های خصمانه خود علیه کشور ما عقب‌نشینی کنند.

سعیدی عنوان کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود با مهار تورم و گرانی وضعیت بازار را ساماندهی کرده و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را که گریبانگیر مردم به ویژه اقشار مستضعف است، برطرف کند.

یلدا افتخاری 22 ساله کارشناس مهندسی نرم‌افزار نیز با بیان اینکه از رئیس جمهور آینده انتظار اجرای عدالت در میان همه مردم را دارم، نه اینکه تنها به اطرافیان و نزدیکان خود توجه کند، اظهار داشت: عدم مشارکت مردم در انتخابات موجب خوشحالی دشمنان و سوءاستفاده آنان می‌شود.

وی با توجه به عدم افراط در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، اذعان داشت: با پیگیری برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در تلویزیون و رادیو درصدد افزایش شناخت و آگاهی نسبت به آنان برای انتخاب فرد اصلح هستم.

افتخاری با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید جوانان را دریابد، بیان داشت: وی باید با فراهم کردن زمینه اشتغال معضل بیکاری جوانان را رفع کرده و تلاش کند تا این دغدغه بزرگ آنان را برطرف کند.

علی افشاری 33 ساله یکی دیگر از کسبه بازار شرکت در انتخابات را وظیفه عمومی همه آحاد جامعه برای تعیین سرنوشت خود دانست و یادآور شد: رئیس جمهور آینده را بر اساس عملکرد و سوابق وی انتخاب می‌کنم.

وی با توصیه به مردم برای شرکت در انتخابات، متذکر شد: با دنبال کردن برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها و بیانات و سخنان آنان می‌توان به شناخت بیشتری از آنها دست یافت و با دقت و هوشیاری بیشتری فرد مورد نظر خود را انتخاب کرد. 

ملت ایران مانند همیشه با تمام وجود در صحنه حاضر می‌شود

مهدی سعیدی، مدیر مدرسه معارف نیز شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و اسلامی هر ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: پایبندی به نظام، تبعیت بی‌چون و چرا از قانون اساسی، پیروی از ولایت فقیه، مقاومت و ایستادگی در مقابل قدرت‌های زورگو و دفاع از حقوق ملت از جمله معیارهای انتخاب فرد اصلح است.

وی با بیان اینکه رأی من در سرنوشت کشور بی‌تأثیر نیست، افزود: هر چه انتخابات پرشورتر و با پشتوانه قوی‌تری برگزار شود، دشمن نیز چشم طمع از کشور ما برداشته و نگرش خود را نسبت به موقعیت کشور تغییر می‌دهد.

سعیدی از مردم خواست تا فریب تبلیغات دروغین دشمن را نخورند و خاطر نشان کرد: اگر رئیس جمهور آینده با رأی بالاتری انتخاب شود در سیاست خارجی نیز از قدرت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ابراز داشت: دشمنان بدانند که ملت سلحشور ایران تا آخرین قطره خون خود از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع می‌کند و هرگز از حمایت ولایت فقیه دست بر نمی‌دارد.

سعیدی با ابراز امیدواری نسبت به برافراشته شدن پرچم عدل و عدالت در سراسر گیتی، عنوان کرد: ملت ایران مانند همیشه با تمام وجود در صحنه حاضر شده، دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و بر دهان آنان مشت محکمی می‌کوبند.

واکنش دشمن در انتخابات ملت ایران بی‌تأثیر است

فائزه افشاری 27 ساله کارشناس کشاورزی نیز ملاک انتخاب کاندیدای موردنظر خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری را قرار داشتن وی در خط رهبری ذکر کرد و اظهار داشت: فرد اصلح کسی است که بتواند، وضعیت موجود کشور را در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... تغییر دهد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در انتخاب فرد اصلح مباحث حزبی و جناحی را دخیل دانست، خاطر نشان کرد: قطعاً دشمنان این مرز و بوم پس از برگزاری انتخابات با وجود مشارکت گسترده مردم مانند همیشه این حضور را کمرنگ جلوه می‌دهند به همین دلیل واکنش آنان در انتخاب ما بی‌تأثیر است.

احمد شریفی 41 ساله راننده تاکسی، انتخابات را یک عزم ملی خواند و اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید با توجه به وضعیت معیشت مردم تلاش کند تا گرانی و تورم موجود در کشور برطرف شود.

وی، مشارکت گسترده مردم در سطح داخلی و بین‌المللی را بسیار تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری و علاقه ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

شریفی با بیان اینکه آنچه که در درجه اول اهمیت قرار دارد، حضور حداکثری مردم است؛ نه کاندیدایی که انتخاب می‌شود، ابراز داشت: البته می‌توان با پیگیری برنامه تبلیغاتی کاندیداها از طریق برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی فرد اصلح را انتخاب کرد. 

مشارکت گسترده مردم موجب یأس دشمنان می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت در زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: انتخابات صحنه حضور حماسی ملت ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و است.

سیددادخدا حسینی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار مختلف حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه شکوه و رونق انتخابات نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی ملت ایران به عنوان مهم‌ترین عامل مقاومت و پیروزی آنان است، افزود: تا هنگامی که این وحدت در میان مردم وجود داشته باشد و انسجام بیشتری پیدا کند، قطعاً دشمنان نیز روزبه‌روز ناامیدتر و مأیوس‌تر می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه همواره دشمن شکست، ناتوانی و ضعف خود را در وحدت ملت ایران دیده است، عنوان کرد: دشمنان هنگامی به موفقیت دست پیدا کرده که ملت دچار سردرگمی و تفرقه شده‌اند.

وی، مردم ایران را ملتی سرافراز و مقاوم دانست و ابراز داشت: همان طور که مردم در سایه رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر تمام فشارهای دشمنان داخلی و خارجی مقاومت و توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرده‌اند در 24 خردادماه جاری نیز حماسه بی‌نظیری خلق می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها در تلویزیون و رادیو گفت: راهکارهایی که در صدا و سیما برای روشنگری و تنویر افکارعمومی تدوین شده، بسیار مؤثر است.

حسینی با اشاره به اینکه تأثیرگذاری این نوع تبلیغات نسبت به شیوه‌های تبلیغاتی گذشته بسیار بیشتر است، بیان داشت: با استفاده از این نوع تبلیغات، مردم به طور مستقیم با چهره، افکار، آرا، ایده‌ها و طرح‌های کاندیداهای این دوره از انتخابات آشنا می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه یقین داریم که مشارکت گسترده مردم بیش از پیش موجب یأس دشمنان می‌شود، اذعان داشت: هنگامی که دشمنان شاهد حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باشند، گر چه ظاهراً نسبت به آن بی‌تفاوت هستند، اما در باطن بسیار سرخورده و ناامید می‌شوند. 

حضور مردم در انتخابات نشان اقتدار و آگاهی آنان است

حسینی خاطر نشان کرد: قطعاً دشمنان در پشت پرده تحرکاتی را از قبل طراحی کرده و در آینده نیز ممکن است، دست به اقدامات خبیثانه زده و طرح‌ها و توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی کنند و این امر هوشیاری ملت ایران را می‌طلبد که وحدت و انسجام خود را بیش از پیش حفظ کنند.

وی اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از صلابت، اقتدار و آگاهی آنان دارد و ملتی که با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی عزت و افتخار در دنیا برای خود کسب کرده، باید قدردان آن باشد و از این آزادی و حقی که از آن تک تک آنان است به بهترین نحو استفاده کرده و سرنوشت خود را رقم بزنند.

حسینی تصریح کرد: ملت ایران طی دوران انقلاب بهترین پیام‌ها را به دشمنان این مرز و بوم داده که باید تاکنون عبرت می‌گرفتند، اما خباثت آنان به قدری زیاد است که ممکن است، هر روز دست به توطئه دیگری بزنند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند»، افزود: با این سخن ایشان آمریکا را سمبل دشمنان انقلاب اسلامی معرفی کردند و قطعاً بر اساس همین فرمایش دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

..................................

گزارش از محدثه سعیدی‌نژاد

..................................

انتهای پیام/80001/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول