اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداران ریگان خبر داد

فعالیت 79 کاربر رایانه در انتخابات ریگان

فرمانداران ریگان گفت: بیش از 79 نفر از کاربران رایانه توسط کارشناسان آموزش‌های لازم را در زمینه انتخابات فرا گرفتند.

فعالیت 79 کاربر رایانه در انتخابات ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی یک‌روزه کاربران رایانه انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: امروز بیش از 79 نفر از کاربران رایانه توسط کارشناسان آموزش‌های لازم را در زمینه انتخابات فرا گرفتند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم ریگان در انتخابات‌های گذشته بیان داشت: مردم ریگان در انتخابات گذشته از لحظ حضور گسترده و باشکوه رتبه‌های نخست را در استان کرمان داشته‌اند و امسال نیز مردم ریگان حضور خود را در انتخابات به منصه ظهور می‌گذارند و چشم دشمنان را کور می‌کنند.

وی حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه شرعی، دینی و ملی همگان دانست و افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور با بصیرت قشرهای مختلف مردم در عرصه‌های گوناگون است.

اعتمادی عنوان کرد: دشمنان از مدت‌ها قبل تلاش خود را برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات آغاز کرده‌اند و در این راه سعی دارند با سیاه‌نمایی و القای یأس و ناامیدی در بین مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

فرماندار ریگان افزود: انتخابات ایران همواره از بازتاب‌های جهانی برخوردار بوده و دوستان و دشمنان این انقلاب چشمشان به حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.

اعتمادی تصریح کرد: بدون شک حضور باشکوه مردم در انتخابات بار دیگر جلوه واقعی از مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/80014/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول