اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-202

صمدیان: حضور مردم در انتخابات تعیین‌کننده معادلات سیاسی است

فرماندار نور گفت: حضور مردم، تعیین کننده معادلات سیاسی داخلی و خارجی است.

صمدیان: حضور مردم در انتخابات تعیین‌کننده معادلات سیاسی است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان مهم‌ترین مسئله روز کشور را انتخابات دانست و بیان داشت: وظیفه همه ما در این انتخابات، بسیج مردمی برای ایجاد حماسه سیاسی است.

فرماندار نور اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رای مشروعیت نظام و اقتدار ایران اسلامی است و معادلات سیاسی داخلی و خارجی با این حضور رقم می‌خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور تاکید کرد: بر اساس قانون همه امکانات و نیرو باید در اختیار برگزاری انتخابات قرار گیرد و همه ما موظف بسترسازی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای هستیم.

صمدیان تصریح کرد: قطعا انتخابات قانونمند، پرشور و دشمن‌شکن خواهیم داشت زیرا مردم با این انتخاب سرنوشت مدیریت کشور و شهر و روستا را به منتخبان خود می‌سپارند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نظام و کشور در مجامع بین‌المللی باشیم.

نخستین موضوع قابل پیگیری؛ سالم‌سازی دریا 

به گزارش فارس، فرماندار نور در دومین جلسه شورای اداری سال جاری در اداره این جلسه روش جدیدی اتخاذ کرد و پس از خیر مقدم و تقدیر از حضور اعضا با طرح مسایل شهرستانی جداگانه از مسئولان مربوطه پاسخ خواست.

وی نخستین موضوع را به طرح سالم‌سازی دریا اختصاص داد و از شهرداران خواست اقدامات خود را گزارش دهند که به ترتیب مرتضی مومنی شهردار رویان از آماده‌سازی و اجرای طرح در این شهر خبر داد، جبار فرجی شهردار نور از آماده‌سازی و اجرای یک طرح در روز آینده و اجرای طرح دوم تا پایان هفته در این شهر خبر داد.

این مسئول از اداره راه خواست تا اقدامات خود در رابطه با ادامه کمربندی نور- رویان را توضیح دهد که داوود اصغرزاده رئیس اداره راه و شهرسازی نور گفت: منتظر تخصیص اعتبار و ارزیابی دوباره مسیر باقیمانده از سوی ارزیاب هستیم.

موضوع بعدی جابجایی تیر برق در شهر چمستان بود که مقرر شد بخشدار، شهردار، رئیس اداره برق و منابع طبیعی ظرف 24 ساعت آینده نتیجه اقدامات را گزارش کنند.

انتهای پیام/86023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول