اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

حضور در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: حضور در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است.

حضور در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در نشست بصیرتی اعضای کمیسیون امور بانوان بشرویه اظهار داشت: حضرت محمد(ص) اسوه اخلاق و الگوی جامعه بشری است که با بعثت خود ارزش و کرامت انسانی را به انسان بازگرداند و عقاید دوره جاهلیت را نفی کرد.

وی ادامه داد: افق چشم‌انداز هدایت و سعادت بشر در دین اسلام است و حاکمیت اسلامی به عنوان حاکمیت جهانی شناخته می‌شود که زمینه‌ساز استقرار این حاکمیت جهانی را انقلاب اسلامی ایران طی نمود.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه نهضت بیداری اسلامی امروز در سرتاسر جهان رو به گسترش است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی و استکباری با تفکر شیعی مبارزه کرده و سعی در سیاه‌نمایی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.

شمس‌الدین تصریح کرد: با نزدیک شدن به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان خارجی و داخلی در کمین هستند و همه تلاش آنها برای طرح‌ریزی برنامه‌های مختلف برای این است که فضای انتخابات را مبهم و ناسالم نشان دهند.

وی افزود: حضور در انتخابات به منزله آزادی بیان و تعیین سرنوشت کشور و مردم‌سالاری دینی است و همه مردم باید حضور در انتخابات را وظیفه دینی و شرعی خود بدانند و دوستان، آشنایان و نزدیکان خود را برای شرکت در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

امام جمعه بشرویه یادآور شد: در زمان برگزاری انتخابات رسانه‌های خارجی برای پوشش اخبار به کشور می‌آیند تا وانمود کنند که شور و شوق انتخاباتی در ایران کمرنگ شده و مردم از نظام و مسئولان دلسرد و ناامید شده‌اند.

شمس‌الدین عنوان کرد: بی‌شک مشارکت گسترده مردمی در این عرصه و هوشیاری همه‌جانبه، توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده و سبب حفظ وحدت و انسجام و جلوگیری از ایجاد تفرقه می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حائز اهمیت است، اذعان داشت: مردم باید کسی را به عنوان اعضای شوراها انتخاب کنند که دلسوز و متعهد باشد و خالصانه برای توسعه، عمران و آبادانی شهر یا روستا تلاش کند.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول