اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی مطرح کرد

انتخابات بارزترین نماد جمهوریت و مردم سالاری دینی

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی گفت: امروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مهم‌ترین و بارزترین نماد جمهوریت و مردم سالاری دینی محسوب می‌شود.

انتخابات بارزترین نماد جمهوریت و مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش ظهر امروز در جلسه معارفه لیست اعضای ائتلاف جبهه پیروان خط امام و رهبری برای شورای شهر مشهد با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری و اینکه یک انتخاب اصلح می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز کشور را برطرف کند، اظهار کرد: قطعا بعد از ریاست‌ جمهوری انتخابات شوراهای شهر و روستا مهم‌ترین و تاثیرگذارترین انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و این شهر پیشخوان و ویترینی برای کشور تلقی می‌شود، یادآور شد: در این ائتلاف سعی بر آن شده با انتخاب متخصصان با تجربه بتوانیم شهری در شأن و اندازه همسایگان حریم رضوی فراهم کنیم.

آرین‌منش افزود: حضور 3 میلیون شهروند و سالانه 30 میلیون زائر برای مشهد بسیار حائز اهمیت بوده و خواستار یک سیستم مدیریتی دقیق، ریزبین و پویا هستیم تا شهری در حد و اندازه پایتخت معنوی و اسلامی ایران برای تمام زائران و مسلمانان جهان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: لیست معرفی شده از سوی این جبهه که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه سیاسی در استان خراسان مطرح است، نتیجه شش ماه برنامه‌ریزی و گزینش از بین 156 نامزد معرفی شده به شورای مرکزی این ائتلاف است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی تصریح کرد: با بررسی‌ها و مشاوره با علما و بزرگان استان 25 نفر از افراد جبهه با توجه به معیارهای چون صلاحیت فردی، اعتقاد و ایمان به نظام جمهوری اسلامی، پاکدستی، تخصص و تجربه و در نهایت معقولیت و شاخصه‌هایی که یک فرد اصلح باید داشته باشد انتخاب و معرفی شدند.

آرین‌منش افزود: در این لیست سعی بر آن شده تا اعضا با توجه به تخصص‌های مختلف برای بهبود کارایی شورا انتخاب شده و این ائتلاف یک دست بتواند تمام جنبه‌های فکری و مدیریتی شورا را به نحو مطلوب پوشش دهد.

در ادامه این مراسم کاندیداهای حاضر از این لیست به معرفی و بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/70001/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول