اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

زمینه حضور همگانی خوزستانی‌ها در انتخابات فراهم شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: برای خلق حماسه سیاسی باید کاری فراتر از معمول انجام داد بلکه باید زمینه حضور همگانی فراهم شود.

زمینه حضور همگانی خوزستانی‌ها در انتخابات فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سید کریم حسینی امروز در نشست نقش جوانان و تشکل‌های مردم نهاد در تحقق حماسه سیاسی اظهار کرد: امسال انتخابات پیش رو با همه سال‌های دیگر تفاوت‌های زیادی دارد.

وی افزود: از یک سو دشمنان انقلاب و نظام براساس پیش‌فرض‌هایی که از فتنه 88 دارند در حال پی‌ریزی برنامه‌های مختلف هستند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: علاوه بر آن از نظر شکل نیز این انتخابات با انتخابات دیگر تفاوت‌هایی دارد چراکه از یک سو انتخابات مهم و حساس ریاست جمهوری و از سوی دیگر انتخابات شوراها را داریم.

حسینی تصریح‌کرد: از جانب دیگر نیز رسانه‌های بیگانه نیز از مدت‌ها قبل در شبکه‌های مختلف و فضای مجازی در اجرای برنامه‌های خود بر علیه نظام هستند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اضافه‌کرد: درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب است که با پیش‌بینی به موقع از ماه‌ها قبل نقشه‌های شوم دشمن را تشخیص می‌دهند.

حسینی خاطرنشان‌کرد: رهبری نقشه‌های شوم دشمن برای انتخابات 24 خرداد را پیش‌بینی و بر این اساس امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند.

وی افزود: برای خلق حماسه سیاسی باید کاری فراتر از معمول انجام داد و بر این اساس نباید تنها به حضور اکتفا کرد بلکه باید زمینه حضور همگانی را فراهم کرد.

انتهای پیام/72008/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول