اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل تابستان

ویژه برنامه‌های فرهنگی بانوان جنوب تهران کلید خورد

مدیر بانوان شهرداری منطقه 20 تهران در آستانه روزهای بلند تابستان از آغاز ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی ـ آموزشی اجتماع محور برای بانوان این منطقه خبر داد.

ویژه برنامه‌های فرهنگی بانوان جنوب تهران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، معصومه پورنظر صبح امروز در جمع خبرنگاران تابستان از آغاز ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی ـ آموزشی اجتماع محور برای بانوان این منطقه به‌منظور افزایش مشارکت اجتماعی تمام اقشار جامعه خبرداد و گفت: دومین جشنواره تسنیم، مجموعه کارگاه های آموزشی شکوفایی عشق، هم‌یار خانواده، مجموعه جشنواره‌های اجتماعی نظیر عکس و زندگی زنان شهری، خوشنویسی، کوثر، بهترین‌ها از دورریختنی‌ها و ... از جمله ویژه برنامه‌های بانوان است که با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء آگاهی بانوان جامعه در طول فصل تابستان انجام می‌شود.

پورنظر بانوان را به‌عنوان مهمترین عنصر جهت ارتقاء آگاهی دیگر اعضاء خانواده برشمرد و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح خانواده کارآمد و پایدار در سطح محله‌ها در سال گذشته به نتایج موثری رسیدیم که بررسی مشکلات بانوان و ارائه راهکار در قالب پروژه‌های محلی از مهمترین آن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقبال گسترده بانوان از این طرح موجب شد تا برای دومین سال پیاپی نیز این طرح در سطح محله های 22 گانه بامشارکت بانوان انجام خواهد شد.

مدیر بانوان شهرداری منطقه 20 تهران ایجاد حس رقابت سالم و ارائه هنرهای خانگی را از مهمترین اهداف برپایی جشنواره‌های ویژه بانوان برشمرد و افزود: جشنواره طعم برتر ویژه بانوان منطقه 20 در مجموعه شهربانو 21 خرداد ماه برپاست که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت، می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول