اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل عنوان کرد

راه‌اندازی رشته شمشیربازی بانوان در شهرستان‌ها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی رشته شمشیربازی بانوان در همه شهرستان‌ها و حمایت همه‌جانبه از فعالیت بخش بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

راه‌اندازی رشته شمشیربازی بانوان در شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی ظهر امروز در اولین جلسه شورای راهبردی هیئت‌های شمشیربازی شهرستان‌های استان در سال‌جاری که با حضور رؤسای هیئت‌های شمشیربازی شهرستان‌ها در اردبیل برگزار شد، برنامه‌ها و دیدگاه‌های راهبردی در حل مشکلات این رشته را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات و عملکرد در سال 91 و ارائه رئوس برنامه‌ها و سیاست‌های هیئت در چهار سال آینده تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در کنار راه‌اندازی شمشیربازی بانوان در همه شهرستان‌ها از حضور آنها در رقابت‌ها و مسابقات کشوری و برون مرزی حمایت کنیم.

صباغی مهم‌ترین برنامه‌های هیئت در سال‌جاری و سال‌های آینده را در سه محور استعدادیابی، افزایش توان فنی مربیان و داوران، بومی‌سازی مربیگری در شهرستان‌ها و حضور منظم در مسابقات داخل استانی و کشوری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد، انتظار از مدیران شهرستان‌ها هم پیگیری امور، راه‌اندازی شمشیربازی بانوان، حمایت از بازیکنان با استعداد و مربیان علاقمند و ساماندهی اداری هیئت‌های شهرستان‌هاست که باید در رئوس برنامه‌های شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پروسه توسعه شمشیربازی در شهرستان‌ها با شش شهرستان حاضر بسته شده و از این پس هیئت استان تمام توان فنی، مالی و تجهیزاتی خود را در جهت ارتقای توان این شهرستان‌ها به کار می‌گیرد.

در ادامه هر یک از رؤسای شهرستان‌ها گزارشی از وضعیت هیئت خود و مشکلات و مسایل مربوطه را بیان و پس از تبادل نظر، در پایان این جلسه بر صدور ابلاغ برای اعضای شورای راهبردی شمشیربازی استان از سوی رئیس هیئت استان، سفر دوره‌ای رئیس هیئت استان به هر یک از شهرستان‌ها برای جلسه با اداره ورزش و جوانان شهرستان به منظور رفع مشکلات و مسایل تا پایان تیرماه تاکید کردند.

در این جلسه حمایت از مربیان علاقمند در شهرستان‌ها در قالب حضور در کلاس‌های توجیهی و مربیگری، راه‌اندازی شمشیربازی بانوان در همه شهرستان‌ها و حمایت از فعالیت بخش بانوان، حمایت هیئت استان از استعدادهای جدید شهرستان‌ها و قهرمانان شهرستانی و تعامل مثبت رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها با ادارات ورزش مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه تقویم ورزشی سال 1392 هیئت استان ارائه و مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/62005/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول