اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم:

ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم تشکیل شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از تشکیل ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان خبر داد.

ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم تشکیل شد

سید مهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت احداث مدرسه اظهار کرد: احداث مدرسه یکی از مهم‌ترین گام‌‌های مؤثر در توسعه همه جانبه کشور است بنابراین قدم گذاشتن در عرصه تعلیم و تربیت و برطرف کردن مشکلات این بخش جز با نیت پاک میسر نیست.

وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران در تحقق خدمت به مردم ایران اسلامی با استعانت از درگاه خداوند و تأسی به سیره ائمه اطهار(ع) با تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز در این مسیر نورانی گام برداشته‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان داشت: تاکنون این مجمع 84 مدرسه در قالب 858 کلاس درس با زیربنای 126 هزار و 558 متر مربع احداث کرده است.

وی احداث 44 نمازخانه با مساحت 6 هزار و 871 متر مربع زیربنا و 9 سالن ورزشی با مساحت 5 هزار و 661 متر مربع را از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ذکر کرد.

حائری از تشکیل ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم خبر داد و افزود: سکینه رمضانی به عنوان مسئول این ستاد انتخاب شده که در زمینه احداث مدرسه توسط بانوان خیر به ارائه خدمت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه 36 نفر بانوی خیر در استان قم وجود دارد گفت: از این تعداد هشت نفر بنا احداث کرده یا مشارکت در احداث بنا داشته‌اند، 20 نفر زمین اهدا کرده‌ یا مشارکت در اهدای زمین داشته‌اند، سه نفر خانه مسکونی اهدا کرده، چهار نفر وجه نقد و طلا ارائه داده و یک نفر ماشین اهدا کرده است.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول