اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج خبر داد

اختصاص 20 نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات نامزدهای شوراها

شهردار سنندج با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط این سازمان برای تنظیم مکان‌های تبلیغاتی نامزدها، از اختصاص 20 نقطه در سطح شهر برای این کار خبر داد.

اختصاص 20 نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات نامزدهای شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی حسام‌شریعتی در گردهمایی نامزدهای عضویت شورای اسلامی این شهر در مجتمع فرهنگی فجر با اشاره به تجربیات خود در این سمت اظهار کرد: معتقدم شوراهای اسلامی شهر در تصمیم‌گیری‌ها در راستای توسعه شهر و ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی اجتماعی و عمرانی تأثیری غیرقابل انکار دارند.

وی با بیان اینکه به موجب قانون تصمیمات اتخاذ شده توسط این اعضا در اوضاع مردم از جنبه‌های گوناگون مهم است، وظیفه منتخبان شهر را سنگین ارزیابی کرد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: شورای صالح و متعهد می‌تواند توسعه شهر را شتاب بخشیده و در آسودگی و تأمین نیازهای شهروندان نقش بارزی ایفا کند.

حسام‌شریعتی با اشاره به محدودیت‌های مالی شهرداری، جلب رضایت نسبی مردم شهرستان را نتیجه همدلی، تعامل و استفاده بهینه از منابع دانست و گفت: نامزدها با توجه به این کمبودهای مالی نباید نسبت به دادن وعده‌هایی که تحقق آنها غیرعملی است، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: منابع مالی شهرداری نمی‌تواند تمام نیازهای شهر را در کوتاه‌مدت پاسخگو باشد و به دلیل نیازمندی‌های فراوان شهر وعده‌های بزرگ و غیرعملی علاوه بر سرخوردگی در میان مردم موجب به وجود آوردن مشکلات برای نامزدها نیز خواهد شد.

شهردار سنندج از اختصاص 20 نقطه در سطح شهر برای نصب تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: در سایر مناطق به منظور حفظ وضعیت ظاهری شهر و حقوق شهروندان، شهرداری اقدام به جمع‌آوری تبلیغات خواهد کرد.

حسام‌شریعتی با بیان اینکه نصب بنرهای تبلیغاتی تنها در ستادهای نامزدها مجاز است، خاطرنشان کرد: ابعاد عکس‌ها و آثار تبلیغاتی نیز به نامزدها برای رعایت دقیق ابلاغ شده است.

وی خواستار پرهیز طرفداران نامزدها از شعار نویسی بر روی دیوارهای شهر شد و تأکید کرد: در صورت انجام این عمل علاوه بر پاک کردن شعارها نسبت به معرفی موارد تخلف با مستندات به فرمانداری اقدام خواهد شد.

شهردار سنندج با اشاره به افزوده شدن 35 هکتار به فضای سبز سنندج طی دو سال گذشته از هواداران نامزدها خواست تا از تخریب مناظر و فضاهای طبیعی به منظور تبلیغات نامزدهای مورد حمایت خودداری کنند.

حسام‌شریعتی با بیان اینکه شهرداری پروژه‌های بزرگی برای اجرا در آینده دارد این اقدامات را نشانه عزم مسئولان برای گام برداشتن استان کردستان در مسیر رشد و توسعه ارزیابی کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با حضور گسترده مردم کردستان، دوشادوش ملت ایران حماسه سیاسی بزرگی در تاریخ ایران رقم بخورد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان جمهوری اسلامی زده شود.

انتهای پیام/79012/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول