اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی اردبیل:

آغاز تبلیغات شوراها به فضای انتخاباتی نشاط خاص بخشیده است

یک فعال سیاسی اردبیل گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر در مناطق مختلف فضای انتخاباتی پر شور و نشاط شده و حتی به گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری نیز کمک کرده است.

آغاز تبلیغات شوراها به فضای انتخاباتی نشاط خاص بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل جواد زنجانی صبح امروز در انتخابات محور وحدت و تحکیم بنیان انقلاب در اردبیل اظهار داشت: در هر مقطعی فضای انتخابات و رقابت کاندیداها نزدیک به هم و به اصطلاح نفس‌گیر بوده است شور و نشاط برای حضور مردم نیز بیشتر شده و قطعاً با این روند ظرف یک هفته آینده مردم بیشتر راغب به حضور و مشارکت در انتخابات 24 خرداد خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در کلان مدیریتی تبلیغاتی در کشور عمداً یا سهواً عده‌ای بر حفظ فضای سرد رقابتی تاکید کرده‌اند که با توجه به حوادث پیش آمده در مسیر انتخابات قهر قسمت اعظمی از آرا به راحتی قابل پیش‌بینی بود که چاره کار آزادی عمل، بیان و اظهارنظرهای کاندیداها و زمینه‌سازی مناسب و بدون هزینه شخصیت‌ها، صاحب‌نظران و احزاب کشور به صورت شفاف در مسائل جاری کشور، منطقه، بین‌الملل و چالش‌های جناحی به صورت شفاف و با صراحت است.

این فعال سیاسی یادآور شد: در خلق حماسه سیاسی که مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است شیوه فعلی رسانه‌های کشور و سایت‌های منصوب به دولت و قدرت باید کاملاً 180 درجه تغییر مسیر داده و از حالت منفعل خارج شده و با رویکردی متفاوت‌تر مردم را به انتخابات پر‌شور دعوت کنند.

زنجانی گفت: برابر تحریم‌ها و انتظارات سیاسیون همه منتظر بودند که فضای انتخابات ریاست جمهوری بر شوراها سایه افکنده و تاثیر‌گذار باشد ولی اکنون همه امیدوارند شور انتخابات شوراهای شهر و روستا فضای انتخاباتی ریاست جمهوری را نیز پر‌شور و نشاط کند.

وی عنوان کرد: در حوزه عمران شهری ما امروز به یک تحرک واقعی همراه با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق نیاز داریم تا بتوانیم علاوه بر انجام اقدامات فرهنگی و حضور شهروندان بتوانیم در بحث ارتقای شاخص‌های عمرانی، ارتقای سیمای مطلوب شهری و همچنین اصلاح برخی ضعف‌ها و نقاط مورد مطالبه مردم اقدامات ضروری را انجام دهیم.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: البته در دور سوم شورا حرکت‌ها و اقدامات خوبی انجام شد که از آن جمله می‌توان به ساماندهی رودخانه بالیقلو، تکمیل کمر‌بندی اردبیل در مسیر تندرو و کند‌رو، احداث پل‌های متعدد غیر‌همسطح و ... اشاره کرد که در جلوی چشم هموطنان بوده و نیازی به تبلیغ، تکذیب و توزیع بروشور نیست.

زنجانی افزود: برای اولین بار در تاریخ سیاسی اردبیل در شورای سوم دو موافقت‌نامه خواهرخواندگی با شهرهای اروپایی و ترکیه صادر شد که عملیاتی شدن این موافقت‌نامه‌ها قطعاً به ارتقای جایگاه شهر مقدس اردبیل در عرصه جهانی و بین‌المللی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌ بار دیگر با امیدواری مردم ما در صحنه انتخاب اصلح‌ترین کاندیداها چه در ریاست جمهوری و چه در شوراها افتخار‌آفرینی خواهند کرد که در این عرصه باید تمام توجهات و نگاه‌ها به سمت حل معضلات و مشکلات بر زمین مانده و تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردمی باشد.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول