اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 195

جمشیدی: بنرهای تبلیغاتی شوراها فقط در مقابل ستادها نصب شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: بنرهای تبلیغاتی شوراها تنها باید در مقابل ستادهای تبلیغاتی کاندیداها نصب شود.

جمشیدی: بنرهای تبلیغاتی شوراها فقط در مقابل ستادها نصب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان در تشریح برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: برابر دستورالعمل ابلاغی از ستاد انتخابات کشور، کاندیداهای انتخابات شورای شهر در هر ناحیه شهری تنها می‌توانند یک ستاد تبلیغاتی دایر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در چاپ بنر و عکس طبق دستورالعمل ارسالی، نباید سایز بنرها از یک متر در 70 سانتی‌متر بیشتر شود و این بنرها تنها باید در مقابل ستادهای تبلیغاتی کاندیداها نصب شود.

جمشیدی ادامه داد: دستورالعمل تبلیغات ویژه انتخابات شوراهای شهر و روستا پس از نهایی شدن اسامی کاندیداها به آنها اعلام می‌شود و آنها می‌توانند در چهارچوب همین دستورالعمل به تبلیغات میدانی بپردازند.

* دشمن به دنبال ایجاد حس یأس و ناامیدی در مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دشمن به دنبال ایجاد حس یأس و ناامیدی در مردم است و دائماً در تبلیغات رسانه‌ای خود سعی در القای این مطلب دارد که نظام جمهوری اسلامی وارد یک بحران جدی شده و برای گشایش این بحران نیاز به یک منجی دارد تا این وضعیت را مدیریت کند.

وی افزود: این فضای رسانه‌ای دشمن قبل از ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان کاملاً آشکار و مشهود بود و عده‌ای نیز در داخل با همسویی برنامه‌ریزی شده با غرب، همین فضا را در جامعه تبلیغ می‌کردند.

جمشیدی تصریح کرد: تمام تلاش دشمن در طول این 34 سال این بوده که به ملت ما این را بقبولاند که راه پیش رویتان به بن‌بست ختم خواهد شد و اگر بناست کشورتان پیشرفت کند باید از مواضعتان عقب‌نشینی کرده و زیر بلیط آمریکا و جهان استکبار زندگی کنید.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در تازه‌ترین بیان خود فرمودند که ما هیچ‌گاه در بن‌بست نبوده‌ایم و مأیوس هم نخواهیم شد و حرکت ما به سوی آرمان‌ها است.

برای تحقق «حماسه سیاسی» باید به میان مردم رفت و روشنگری کرد

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: برای تحقق «حماسه سیاسی» باید به میان مردم رفت و روشنگری کرد، به ویژه نسل جوان کشور را با اصول و مبانی انقلاب آشنا ساخت.

وی تأکید کرد: این یکی از وظایف و مأموریت‌های دلسوزان نظام است تا با حضور در مساجد و در کنار مردم و جوانان به تشریح مبانی انقلاب بپردازند و تردیدی نداشته باشید که اگر نسل جوان ما شناخت دقیق، عمیق و درستی از مبانی انقلاب به دست آورند، در آینده هم با هیچ بن‌بستی مواجه نخواهیم شد و همواره در مسیر پیشرفت گام بر می‌داریم.

جمشیدی یادآور شد: 22 بهمن سال 1391 سخت‌ترین روزهای مردم از نظر افزایش قیمت‌ها و گرانی آن هم در آستانه فصل خریدهای عید نوروز بود و همه دشمنان انتظار داشتند که درصد حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با کاهش عمده‌ای مواجه شود اما برعکس شد.

وی ادامه داد: با تمام تبلیغاتی که دشمن حتی از ماه‌های قبل به راه انداخت، ملت سرفراز و بصیر ایران اسلامی با افزایش نزدیک به 12 درصدی حضور، نسبت به سال‌های قبل به میدان آمدند و بار دیگر مهر خود را پای انقلاب کوبیدند و با آرمان‌های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: «حماسه سیاسی» ملت در انتخابات، بشارت‌دهنده دستاوردهای بزرگ انقلاب خواهد بود و تحقق این حماسه سبب خواهد شد دشمنان دست از تحلیل‌های وهم‌آلود و خیالی خود بردارند و از طرفی هم مردم، با امید و اقتدار در حوزه مدیریت نظام اسلامی مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/2307/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول