اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط:

هزار واحد مسکن مهر شوط در دست احداث است

فرماندار شوط گفت: امسال یک هزار واحد مسکن مهر در شوط در دست احداث است.

هزار واحد مسکن مهر شوط در دست احداث است

علی اصغر پیام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سهم شهرستان شوط در زمینه مسکن مهر 2 هزار و 400 واحد بوده که از این تعداد یک هزار و 400 واحد در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و یک هزار واحد نیز در حال احداث است.

وی افزود: از این یک هزار واحد مسکن مهر تعدادی به صورت خود مالکی بوده به طوری که زمین از مالک و تسهیلات از طرف ما پرداخت شده و تعدادی از این مساکن مهر به صورت گروهی بوده که به صورت گروهی مراجعه کرده و از طرف منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی زمین به آن‌ها داده شده و کار را به صورت گروهی شروع کرده‌اند.

پیام تصریح کرد: امتیاز و ویژگی که شهرستان شوط در سطح کشور در زمینه مسکن مهر دارد و توسط وزیر مسکن و شهرسازی تجلیل و تقدیر شد این است که شهرستان شوط با ارزانترین قیمت و کمترین زمان تحویل داده شده است.

وی در تشریح این مسئله خاطرنشان کرد: آورده شخصی متقاضیان مسکن مهر در شهر شوط 4 میلیون و 500 هزار تومان بوده و تسهیلات بانکی پرداخت شده در این زمینه 20میلیون تومان بوده که جمعا با 24 میلیون و 500 هزار تومان متقاضیان مسکن مهر را صاحب خانه کردیم.

پیام اضافه کرد: مساحت این واحدهای مسکن مهر 24 میلیون و 500 هزار تومانی در حدود 75 تا 85 متر‌مربع بوده و از نظر ساخت و ساز نیز سعی کردیم آن‌ها را به فرهنگ اسلامی نزدیک کنیم به طوری که در هر طبقه نهایتا دو واحد داشتیم.

وی تصریح کرد: موقعیت مسکن مهر این شهرستان نیز در بهترین نقطه شهر و در داخل شهر بوده است.

پیام با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهرستان شوط در سال گذشته تحویل داده شده، ادامه داد: حدود 648 واحد مسکن مهر داریم که به صورت گروهی روی آنها کار می‌کنند و در حدود 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و دلیل آن نیز این است که این واحدها دیرتر از بقیه آغاز شده است.

وی افزود: این تعداد نیز با جدیت پی‌گیری می‌شود تا تحویل داده شود.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول