اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

آبفای هرمزگان به تعهدات خود در مسکن مهر عمل کرده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: این شرکت به تعهدات خود در باب واگذاری انشعابات و ایجاد خطوط در شهرک‌های مسکن مهر به موقع عمل کرده است.

آبفای هرمزگان به تعهدات خود در مسکن مهر عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فارس از بندرعباس، حسین خادمی در جمع مدیران مربوطه در باب مسکن و شهرسازی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تمامی تلاش خود را در راستای ایجاد شبکه‌های مورد نیاز در شهرک‌های مسکونی مهر به کار گرفته است، گفت: در شهرک‌های مذکور تاکنون 24 هزار انشعاب آب و بیش از 18 هزار انشعاب فاضلاب وصل شده است.

وی با بیان اینکه در شهرک پیامبر اعظم (ع) نیز تاکنون چهار کیلومتر شبکه فاضلاب ایجاد شده است، ادامه داد: اموری در راستای احداث 2,5 کیلومتر دیگر شبکه مورد نیاز در حال پیگیری و پیشبرد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در صورت موافقت شهرداری بندرعباس برای حفاری در خیابان‌های سمیه و یاسر، عملیات اجرای شبکه فاضلاب این بخش از شهر بندرعباس به طور کامل به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: از استاندار هرمزگان خواسته‌ایم در این راستا با دستورات خود سبب تسهیل واگذاری مجوز حفاری‌ها شود.

خادمی در این راستا افزود: متأسفانه در حالی که شهرداری خود نیز به میزان قابل توجهی بابت آب‌بها به آب و فاضلاب استان بدهکار است، مجوز صدور حفاری‌ها را منوط به پرداخت ارزش افزوده توسط آبفا کرده است.

وی گفت: حرف ما این است که بدهی آب‌بهای شهرداری و مبلغ مربوط به ارزش افزوده باید از یکدیگر کسر و شهرداری جلوی این طرح را نگیرد و در همین راستا از استاندار هرمزگان خواسته‌ایم که پیگیری لازم را انجام دهد.

این مسئول در عین حال یادآور شد: با دستور ضمنی استاندار هرمزگان، دستور انجام حفاری در دو خیابان مذکور در راستای خواباندن خطوط مورد نیاز برای فاضلاب صادر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: پیمانکار مربوطه در باب واگذاری و ایجاد شبکه‌های فاضلاب و آب در شهرک‌های مسکن مهر در حال حاضر با توجه به عمل کردن به درخواست‌های تعاونی‌های مربوطه بیکار است و اینکه گفته می‌شود که در برخی از نقاط آبفا در باب واگذاری انشعابات کم کاری کرده است، حرفی نادرست است.

خادمی افزود: به طور کامل آمادگی این را داریم که در شهرک‌های مسکونی مهر خدمات مرتبط به شبکه‌ها و انشعابات را ارائه دهیم.

انتهای پیام/88001/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول