اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی تاکید کرد

تامین مالی برای ساخت مسکن مهر از بازار سرمایه و بورس

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی گفت: روحانی در دولت تدبیر و امید تامین مالی برای ساخت مسکن مهر را از بازار سرمایه و بورس تامین می کند تا بتواند تورم را مهار کند.

تامین مالی برای ساخت مسکن مهر از بازار سرمایه و بورس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدباقر نوبخت در نشست خبری که در ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی برگزار شد، اظهار داشت: روحانی در دولت تدبیر و امید در صورت عدم ایجاد فرصت شغلی برای بیکاران به آنان مستمری 200 هزار تومانی پرداخت می‌کند.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه ایجاد فرصت شغلی برای مردم از وظیفه‌های دولت است، عنوان کرد: حجت‌الاسلام حسن روحانی در دولتش این امر را عملیاتی می‌کند و برای بیکاران فرصت‌های شغلی را در زمان کوتاهی فراهم می‌کند.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام ادامه داد: بیکارانی که در زمان کوتاه نتوانند از فرصت‌های شغلی برخوردار شوند روحانی در دولتش به این افراد مستمری بیکاری پرداخت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه فردی که یک ساعت در کنار پدرش و فرد دیگری بدون هیچ دستمزدی کار کند از نظر آمار کشور این فرد بیکار نیست، ابراز داشت: اکنون 3 میلیون و 500 هزار نفر بیکار در کشور وجود دارد که روحانی با اجرای برنامه آنان را شاغل می‌کند

سخنگوی ستاد روحانی با بیان اینکه حجت‌الاسلام حسن روحانی در برنامه چهار ساله وضعیت معیشتی مردم را بهبود می‌دهد، اذعان داشت: ایشان با تقویت قدرت خرید مردم، کاهش فاصله دهک‌های بالا و پایین این هدف را محقق می‌کند.

وی تولید ثروت ملی و توزیع عادلانه ثروت در دولت را از برنامه‌های راهبردی حجت‌الاسلام حسن روحانی عنوان و بیان کرد: ایشان می‌توانند این برنامه‌ها را با افزایش تولید ملی و سرمایه‌گذاری ملی، مهار تورم و تثبیت نسبی ارزش پول کشور محقق کنند.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی سیاست توزیع عادلانه ثروت را با اجرای طرح نظام جامع تامین اجتماعی در کشور اجرایی و عملیاتی می‌کند.

نوبخت به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح بیش از 50 هزار میلیارد تومان پول بین مردم توزیع می‌شود که دولت موظف است طبق ماده هفت این قانون این پول را به نسبت خانواده‌ها توزیع کند ولی متأسفانه دولت فعلی بدون رعایت اصل دهک‌های غنی و فقیر به روش ناصحیحی این پول را بین مردم توزیع می‌کند که باید این روش در راستای اجرای سیاست توزیع عادلانه ثروت اصلاح شود.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام با بیان اینکه حجت‌الاسلام حسن روحانی در دولتش با بکارگیری هفت راهکار سیاست توزیع عادلانه ثروت را در کشور عملیاتی می‌کند، اذعان داشت: ایشان با داشتن بانک اطلاعات قوی از دهک‌های مختلف جامعه می‌تواند این توزیع را در کشور انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه حسن روحانی طرح مسکن مهر را با اصلاحاتی ادامه می‌دهد، ابراز داشت: اکنون این طرح بدون امکانات و زیرساخت‌های ضعیف اجرا شده و حتی برخی واحدها بدون کابینت به متقاضیان مسکن تحویل داده شده که این در شان مردم نیست و باید اصلاح شود.

سخنگوی مرکز ستاد روحانی ادامه داد: روحانی در دولت تدبیر و امید تامین مالی برای ساخت مسکن مهر را از بازار سرمایه و بورس تامین می کند تا بتواند تورم را مهار کند و همچنین زیرساخت‌های مسکن مهر را آماده و تسهیلات تکمیلی به متقاضیان این مسکن پرداخت می‌کند.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام با بیان اینکه 5 میلیون نفر فاقد دفترچه بیمه تأمین اجتماعی هستند، ابراز داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی در سال نخست دولتش با اجرای برنامه‌ای آحاد جامعه را بیمه درمان تامین اجتماعی می‌کند.

نوبخت با اشاره به اینکه افرادی که دفترچه درمان تأمین اجتماعی را دارند باید 70 درصد هزینه‌ها درمان را خودشان پرداخت کنند، ابراز داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی تغییری در روند ارایه خدمات درمانی این دفترچه‌ها ایجاد می‌کند تا بیماران هزینه کمتری برای درمانشان بدهند.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه یارانه‌های 45 هزار تومانی بین افراد غنی و فقیر توزیع می‌شود که این توزیع مساوات بین مردم عین عدالت نیست و باید این روش با هدف برقراری عدالت در کشور اصلاح شود.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام ادامه داد: دولت به جای پرداخت 45 هزار تومان به دو دهک بالا و ثروتمند کشور از سرمایه‌های آنان حمایت کند تا با برقراری امنیت سرمایه برای این افراد، آنان بتوانند به راحتی در کشور سرمایه‌گذاری کنند تا مشکلات تولید و گرانی کشور برطرف شود.

انتهای پیام/77009‌/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول