اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد

نظارت سازمان نظام مهندسی در تمام خروجی‌های مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: در تمام خروجی‌های مسکن مهر سازمان نظام مهندسی نظارت داشته است.

نظارت سازمان نظام مهندسی در تمام خروجی‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان قزوین، علی نیکزاد در آیین افتتاح پروژه تولید مخازن سی ان جی آسیاناما اظهار داشت: در سالی که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده است، بزرگترین حماسه بعد از ائمه اطهار شکل گرفتن انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به سالگرد ابوترابی فرد افزود: این سید بزرگوار عزت و شرف را در اردوگاه دشمن به ارمغان آورد.

نیکزاد بیان کرد: مسکن مهر در واقع گفتمان حضرت امام خمینی (ره) است و اصولی از قانون اساسی به شمار می‌آید که امام علی (ع) در دستاورد حکومت خود می‌فرماید که در کوفه پایین‌ترین قشر آب گوارا می‌نوشیدند، گندم می‌خوردند و خانه داشتند که این امام بزرگوار خانه را یکی از دستاوردهای حکومتش بیان می‌کردند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات دولت در طول پنج سال خدمت خود افزود: بهره‌برداری از تأسیسات روبنایی و زیربنایی، بناهای آموزشی، تجاری، توسعه صنعت از اقدامات مهم دولت در این سالیان بوده است.

نیکزاد ادامه داد: نظر دولت عدالت محور در بعد معنوی در حوزه تحکیم بنیان خانواده تسریع در ازدواج و رضایت‌مندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بوده است.

وی با انتقاد از صحبت‌های برخی نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیما تصریح کرد: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیما حرف‌هایی را می‌زنند که مبنای حقوقی و فنی ندارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برادری که 30 سال رئیس نظام مهندسی کشور بوده است می‌گوید ساختمان‌های مسکن مهر 20 سال هم دوام ندارند، در حالیکه ما آجر به آجر نگذاشته‌ایم، مگر مورد تأیید نظام مهندسی قرار نگرفته باشد.

نیکزاد اذعان داشت: در تمامی خروجی‌های مسکن مهر سازمان نظام مهندسی نظارت داشته است.

نیکزاد اضافه کرد: در این مناظره می‌‌گویند که وام‌ها تورم‌زا بوده در حالیکه 23 نفر در این کشور وام‌های کلانی گرفته‌اند که آن‌ها را پرداخت نکرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه حرف‌هایی نزنید که هیچ مبنایی نداشته باشد، ابراز داشت: امروز مردم استان قزوین از سود 12 درصد وام‌های مسکن مهر را از مشکلات خود عنوان کرده‌اند که سود آن با صحبت‌های انجام شده به چهار درصد کاهش یافت.

نیکزاد عنوان کرد: آن اقداماتی که در دولت انجام شده است، در راه خدا بوده و اجر و پاداشش را خداوند می‌دهد.

وی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صحبت‌هایی را کنند که در شأن رئیس قوه مجریه آینده باشد.

انتهای پیام/77003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول