اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مرداد ماه سال جاری

ساخت واحدهای مسکن مهر امام رضا (ع) شیراز پایان می‌یابد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مسکن مهر شهر مهر امام رضا (ع) شیراز گفت: عمده‌ واحدهای مسکونی این پروژه تا پایان مرداد ماه امسال به پایان می‌رسد.

ساخت واحدهای مسکن مهر امام رضا (ع) شیراز پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدکاظم رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با وجود اینکه واحدها آماده بهره‌برداری هستند اما ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان متناسب نیست و اگر روند فعالیت و حضور این دستگاه‌ها تسریع نشود از زمان پایان کار عقب می‌مانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطالبات مالکان واحدهای شهر مهر امام رضا (ع) به طور دقیق پیگیری می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مطالبات و نیازهای این شهر و مردمی که منتظر خانه هستند نباید تابع رفت و آمدهای مدیریتی باشد.

رضایی با تاکید بر لزوم حضور جدی‌تر بعضی از دستگاه‌های خدمات‌رسان، ادامه داد: این حق مردم است که پس از چند سال انتظار و سرمایه‌گذاری بتوانند با آرامش در شهر مهر امام رضا (ع) ساکن شوند و چنانچه در این امر کوتاهی شود مردم مسببان آن را نخواهند بخشید.

وی با توجه به مشکلات ناشی از حفاری و تعطیلی کارگاه‌های دیگر از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا هر چه سریع‌تر کار خود را به پایان برسانند.

رضایی در مورد ادامه مدیریت شهر مهر امام رضا پس از ساخت نیز اضافه کرد: به طور قطع مدیریت داخلی این شهرک پس از ساخت به خواست خود مردم خواهد بود و با انتخاب مدیر هر بلوک و تعاونی یک مجموعه مدیریتی از تجمیع آن ایجاد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مسکن مهر شهر مهر امام رضا (ع) اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات این شهرک از جمله موضوع مالیات مسکن مهر، بیمه و خدمات زیربنایی در کوتاه‌مدت رفع شود.

وی ابراز داشت: چنانچه برخی مدیران همچنان به کم‌توجهی خود ادامه داده و با وجود تاکیدات دولت به موضوع مسکن مهر توجهی نکنند و مردم محروم را نادیده بگیرند مجبوریم آنها را به مردم معرفی کرده و استیفای حقوق شهروندان را به خود آنها واگذار کنیم.

به گزارش فارس، استاندار فارس ماه گذشته در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی این استان از مساعدت وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو برای حل مشکلات آب و فاضلاب مسکن مهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد در سفر رئیس جمهور به فارس معضلات مسکن مهر به طور کامل حل شود.

شهر مهر امام رضا (ع) با 6 هزار واحد مسکونی از نظر تعداد واحد دومین شهر بزرگ تازه‌ساز در کشور است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول