اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی تمامی پست‌های برق مورد نیاز مسکن مهر هرمزگان تا هفته آینده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: این شرکت آمادگی این را دارد که طی هفته آینده تمامی پست‌های مورد نیاز مرتبط با مسکن مهر را در سطح استان‌ راه‌اندازی کند.

راه‌اندازی تمامی پست‌های برق مورد نیاز مسکن مهر هرمزگان تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالصاحب ارجمند دو‌شنبه شب در حاشیه یک نشست مرتبط با آخرین وضعیت زیرساخت‌های مسکن مهر در هرمزگان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان تمامی پست‌های مورد نیاز سایت‌های مسکن مهر در شهرستان‌های استان را تجهیز کرده است، گفت: در شهرستان‌هایی همانند رودان پست‌های برق ایجاد شده هیچ مشکلی در امر راه‌اندازی ندارد و تماماً تجهیز شده است.

وی افزود: در مسکن مهر بندرعباس نیز حدود 15 پست طی روزهای آینده به طور کامل تجهیز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با بیان اینکه بعضاً در برخی از نقاط پست‌هایی آماده شده است که واحدهای مجاور آن به بهره‌برداری نرسیده است،‌ ادامه داد: در میناب نیز پست‌های باقیمانده پس از آماده شدن معمولاً 15 روز طول می‌کشد تا برقدار شود و شرکت توزیع برق در این راستا هیچ مشکلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات و آمار موجود در شهرستان‌های استان هرمزگان در مجموع چهار پست تجهیز نشده برق مرتبط با مسکن مهر وجود دارد که در اسرع وقت تجهیز می‌شوند.

ارجمند عنوان کرد: آمادگی این را داریم که در تمامی شهرستان‌ها و سطح استان طی یک هفته آینده پست‌های مورد نیاز برق مرتبط با مسکن مهر را برقدار کنیم.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه در شهرستان رودان طی روزهای گذشته تعداد یک‌هزار و 800 دستگاه کنتور برق با هدف تأمین نیاز مسکن مهر به مدیریت برق این شهرستان تحویل شده است.

انتهای پیام/88001/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول