اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد

3716 گیگاوات بر ساعت میزان برق مصرفی آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: سال گذشته میزان مصرف برق در آذربایجان غربی 3 هزار و 716 گیگاوات بر ساعت بوده است.

3716 گیگاوات بر ساعت میزان برق مصرفی آذربایجان غربی

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد مشترکان برق استان آذربایجان غربی در سال 90 به تعداد 5/955 هزار مشترک بوده و در سال 91 تعداد 6/1011 هزار مشترک بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکین روستایی برق استان آذربایجان غربی نیز در سال 90 به تعداد 275 هزار مشترک و در سال 91 تعداد 282 هزار مشترک بوده است.

کاظمی‌کیا به میزان مصرف برق در استان آذربایجان غربی در سال 90 و 91 اشاره کرد و عنوان داشت: میزان مصرف برق در سال 90 به میزان 3 هزار و 407 گیگاوات بر ساعت و در سال 91 نیز میزان مصرف برق در استان آذربایجان غربی 3 هزار و 716 گیگاوات بر ساعت بوده است.

وی به زمان اوج مصرف در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: زمان اوج مصرف در شش ماه نخست سال از ساعت 20 تا 23 و در شش ماه دوم سال از ساعت 18 تا 24 بوده و به عنوان ساعات پیک شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی هستند.

کاظمی‌کیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تا پایان سال 92 عملیات برق رسانی به هفت روستا در استان آذربایجان غربی انجام خواهد شد، تصریح کرد: عملیات برق رسانی در شهرستان تکاب به تعداد دو روستا، در شهرستان چالدران به تعداد سه روستا، در شهرستان شوط به تعداد یک روستا و یک روستای دیگر در شهرستان ماکو تا پایان سال 92 برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول