اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کازرون خبر داد

کشف 2700 کیلوگرم سیم برق مسروقه در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از شناسایی و انهدام باند 15 نفره سارق سیم برق و کشف 2 تن و 700 کیلوگرم سیم برق مسروقه از آنان خبر داد.

کشف 2700 کیلوگرم سیم برق مسروقه در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، محسن سروقد اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت  سیم برق و مخابرات در کازرون،‌ شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران ضمن کنترل مراکز جمع‌آوری ضایعات در حومه شهر کازرون،‌ با تلاش و جستجوی فراوان موفق شدند در بازرسی از یکی از این مراکز، 2 تن و 700 کیلوگرم سیم مسروقه را که در زیر ضایعات پنهان شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: در این زمینه متصدی این مرکز جمع‌آوری ضایعات،‌ برای اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون 20 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران پرداخت،‌ که ماموران ضمن رد رشوه مراتب را به منظور انعکاس به مقام قضایی صورتجلسه کردند.

سروقد افزود: پس از دستگیری این فرد مال‌خر و راشی، ماموران 15 نفر از افرادی که در این موضوع به نوعی نقش داشتند اعم از اتباع افغانی و ایرانی را شناسایی و دستگیر کردند.

این مسئول اضافه کرد: از میان این افراد برخی از پیمانکاران ادارات برق و مخابرات بودند که همگی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کازرون گفت: در تحقیقات مشخص شد عامل هماهنگی بین افراد و رابط خرید اموال مسروقه از سارقان فردی تبعه افغانستان است که با داشتن گذرنامه رسمی و پروانه اقامت و کار به خرید و فروش ضایعات اشتغال داشت.

دستگیری سارقان منزل در فسا

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی فسا از دستگیری شش سارق به عنف منزل در این شهرستان خبر داد.

مصطفی محمدی در این زمینه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت منزل در یکی از محله‌های این شهرستان بلافاصله ماموران به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی ادامه داد: در این هنگام فردی اظهار داشت که چند نفر افراد ناشناس به منزل وی وارد شده و پس از بستن دست و پای وی مقداری وجه نقد و طلاجات به ارزش 300 میلیون ریال را از منزلش به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی فسا افزود: در این راستا شناسایی و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی سارقان را شناسایی و در یک عملیات منسجم همگی آنان را دستگیر کردند.

وی گفت: اقلام مسروقه کشف شده تحویل مال‌باختگان شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در خرم بید

همچنین ماموران انتظامی خرم بید در بازرسی از یک خودرو کامیون 22 هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی این شهرستان با اعلام این خبر اضافه کرد: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های این شهرستان به یک خودرو کامیون مشکوک شدند.

بهادر نجفی اذعان داشت: پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن 22 هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول