اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان:

مذاکره برای برقراری پرواز زنجان ـ استانبول انجام شده است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان گفت: مذاکره برای برقراری پرواز زنجان ـ استانبول انجام شده است.

مذاکره برای برقراری پرواز زنجان ـ استانبول انجام شده است

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک پرواز زنجان به استانبول برقرار شود.

وی به برقراری پرواز به ترکیه اشاره کرد و افزود: برقراری پرواز ترکیه از زنجان مورد بررسی قرار گرفته و رایزنی لازم در این مورد صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با اشاره به اینکه فرودگاه زنجان در آستانه پنجمین سال فعالیت خود قرار دارد، افزود: فرودگاه زنجان نسبت به سال‏های گذشته توسعه بالایی داشته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه زنجان در ابتدای فعالیت خود فقط میزبان پروازهای مشهد مقدس بود، یادآور شد: در حال حاضر ظرفیت پروازی فرودگاه زنجان توسعه قابل توجهی داشته است.

احمدیان با اشاره به ظرفیت‏های موجود فرودگاه زنجان، خاطرنشان کرد: امروز با فراهم شدن همه زیرساخت‌ها در این فرودگاه می‏توان نسبت به توسعه پروازها اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان اخذ مجوز هوایی در فرودگاه زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: با اخذ مجوز مرز هوایی شاهد انجام پروازهای خارجی در فرودگاه زنجان هستیم.

وی اخذ مجوز پرواز خارجی برای استان را یک مزیت مهم برشمرد و گفت: خوشبختانه این مهم تا به امروز برکات زیادی را برای استان به همراه داشته است.

احمدیان با یادآوری اینکه سالن خروجی یکی از نیازهای اصلی حال حاضر فرودگاه زنجان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: طراحی ایجاد این سالن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان از در دست اجرا بودن فونداسیون سالن خروجی خبر داد و تاکید کرد: نسبت به انجام عملیات اجرایی تلاش می‏شود.

وی بهره‏برداری ضلع شمالی فرودگاه را یادآور شد و اظهار داشت: برای تسهیل تردد مسافرین و تحقق برنامه‎های توسعه‏ای فرودگاه نسبت به تکمیل این ضلع اقدام می‏شود.

احمدیان بهره‏برداری ضلع شرقی فرودگاه زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این سالن یکی از مهم‏ترین برنامه‏های اجرایی فرودگاه زنجان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با بیان اینکه سالن انتظار فرودگاه زنجان یکی از مهم‏ترین موضوعات در فرودگاه زنجان بوده است، افزود: سالن انتظار ضلع شمالی فرودگاه به وسعت 600 متر مربع به بهره‏برداری رسیده است.

وی به اعتبار هزینه شده در این سالن انتظار اشاره کرد و یادآور شد: اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداری‏های استان زنجان به این سالن اختصاص داده شده است.

احمدیان زیرساخت‏های فرودگاه زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: توسعه زیرساخت‎های فرودگاه زنجان در سال‏های اخیر به شکل مناسبی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان زیرساخت‏های موجود را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این زیرساخت‏ها موجب تدام فعالیت مستمر پروازی در فرودگاه زنجان برای پنج سال آینده خواهد شد.

وی فرودگاه زنجان را با تکمیل طرح‏های در دست اقدام بی‌نیاز از هر توسعه در دو دهه آینده دانست و تاکید کرد: با بهره‏برداری از طرح‏ها و پروژه‏های در دست طراحی و اجرا نیازی به توسعه در دو دهه آینده نخواهد بود.

احمدیان با تأکید بر اینکه تداوم پرواز از فرودگاه زنجان به مدت پنج سال متوالی است، خاطرنشان کرد: تحقق این امر یک موفقیت بزرگ برای استان در این زمینه تلقی می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان حضور هواپیمایی ماهان در فرودگاه زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: پرواز هواپیماهای با کیفیت در فرودگاه زنجان شایان توجه است.

وی به استقبال مسافرین شهرهای اطراف از فرودگاه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل کیفیت پروازهای فرودگاه زنجان بسیاری از افراد از شهرهای اطراف به فرودگاه زنجان مراجعه می‏کنند.

انتهای پیام/73007/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول