اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

بخشی از ماموریت‌های توزیع برق واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بخشی از ماموریت‌های توزیع برق واگذار می‌شود.

بخشی از ماموریت‌های توزیع برق واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، منوچهر جعفری صبح امروز در همایش سالانه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های بهره‌برداری در شرکت توزیع برق مازندران که در باشگاه برق برگزار شد، اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی با وجود همه محدودیت‌هایی که دشمن برای اقتصاد کشور در نظر گرفت در خدمات‌رسانی به مردم جامعه کوتاهی نشد.

وی رضایت‌مندی مردم از خدمات‌رسانی شرکت توزیع برق را یکی از موضوع‌های مهم ارزیابی روسای ادارات شهرستانی دانست و ادامه داد: تمامی فعالیت‌های شرکت توزیع برق بر اساس شاخص‌های مهندسی کیفی اداره می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بحث ساماندهی روشنایی معابر از موضوع‌های مهمی است که در بهره‌برداری باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: هدف ما کاهش تلفات در روشنایی معابر است که این کار با کنتورگذاری مورد نظارت قرار می‌گیرد.

جعفری با بیان اینکه شرکت توزیع برق مازندران تلاش کرد با استفاده از منابع وزارتی وضعیت حقوق و معیشت کارکنان را مورد توجه قرار دهد، بیان داشت: تلاش داریم با برون‌سپاری برخی از نارسایی‌هایی که در بخش خدمات‌رسانی وجود دارد برطرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به اهمیت بخش بهره‌برداری در شرکت تاکید کرد و گفت: بهره‌برداری در شرکت توزیع برق در طراحی و کنترل خطوط، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی افزود: تماس با اپراتور 121 مهم است و مشکلات مشترکان باید به درستی پیگیری و برطرف شود.

جعفری بحث آموزش در شرکت توزیع برق را یکی از فعالیت‌های مهم عنوان کرد و یادآور شد: شرکت توزیع برق مازندران توانست از توانمندی‌های پیمانکاران بومی در فعالیت‌های اصلاح و بهینه‌سازی خط گرم استفاده کند.

وی بحث «جی آی س» را یکی از موضوع‌های مهم در بخش بهره‌برداری دانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از سیستم «جی آی اس» متولی بخش بهره‌برداری اشکالات شبکه را از داخل اتاق کار، سنجش و از راه دور برطرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به اهمیت انتخابات ماه جاری در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق بر اساس دستور وزارتی در انتخابات نقش مهمی دارد تا در این روز برق‌رسانی درستی در مناطق مختلف استان انجام شود.

وی اضافه کرد: بر اساس دستور ابلاغی وزارتخانه متبوع، مدیران شرکت توزیع برق در ایام انتخابات باید فعالیت مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشند.

به گزارش فارس، در این همایش مدیران نمونه بهره‌برداری سال 91  مازندران که شامل  امور برق شهرهای قائمشهر، سوادکوه، جویبار و جنوب ساری است مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول