اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آقا‌تهرانی ‌در ‌جمع مردم زنجان‌‌:

‌رای دادن ‌از سلاح‌ به دست گرفتن بیشتر جوابگو‌ست / همه باید رای بدهیم

نماینده مردم تهران در مجلس ‌با بیان اینکه نباید همیشه اسلحه به دست گرفت و در میدان مبارزه آماده شد، گفت‌: باید گاهی اوقات نیز با نوشتن‌ ‌روی کاغذ تیر به قلب دشمن زد.

‌رای دادن ‌از سلاح‌ به دست گرفتن بیشتر جوابگو‌ست / همه باید رای بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی امشب در مسجد جامع زنجان‌ اظهار کرد: آیت‌الله مصباح‌یزدی از میان هشت کاندیدای ریاست جمهوری، ‌سعید جلیلی را ‌اصلح تشخیص داد‌ند.

وی با تشریح مهم‌ترین ویژگی‌های ‌سعید جلیلی ‌‌افزود: سعید جلیلی بهتر از آنچه که نشان می‌دهد است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی برای انتخاب فرد اصلح تصریح کرد: در این پیام مقام معظم رهبری چهار بار در خصوص فرد اصلح تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری باید فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود خوبی‌های گذشتگان را داشته باشد، افزود: باید ضعف‌های گذشتگان در رئیس جمهور جدید نباشد.

‌آقا‌تهرانی با اشاره به اینکه انتخابات کشور ایران همانند انتخابات کشورهای غربی نیست، افزود: انتخابات ایران نشان دهنده اقتدار و مردمی بودن نظام است.

وی بر ضرورت حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: فرقی نمی‌کند کجای کشور قرار داریم، باید همه در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در انتخابات اول وقت شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: صبح جمعه باید همه در پای صندوق‌های رای حاضر باشیم.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات سال 88 اوباما رئیس جمهوری آمریکا نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت و رهبری را در موضع قدرت می‌دید، یادآور شد: فتنه شوم در نهایت دریوزگی آمریکا علیه ایران آغاز شد.

‌آقا‌تهرانی با بیان اینکه نباید همیشه اسلحه به دست گرفت و در میدان مبارزه آماده شد، خاطرنشان کرد: باید گاهی اوقات نیز با نوشتن‌ ‌روی کاغذ تیر به قلب دشمن زد.

وی اصل رای دادن را جزو واجبات و عبادت عنوان کرد و گفت: باید برای عزت نظام اسلامی، انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا باید همه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

‌آقا‌تهرانی با بیان اینکه باید به فرد اصلح رای دهیم، افزود: باید در بین دو سه نفری که صالح‌تر هستند، اصلح‌ را انتخاب کرد.

وی وابستگی به ثروت و قدرت را موجب دور شدن از انتخاب اصلح دانست و گفت: یک عده برای گرفتن جایزه و پول به صحنه آمده‌اند.

*خرج‌های میلیاردی برخی کاندیداها برای تبلیغات

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد برای تبلیغات ریاست جمهوری میلیاردی خرج کرده‌اند، گفت: کسی که برای خدا کار کند می‌تواند حافظ ناموس، اموال و دارایی مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکل ملت ایران مشکل شکم نیست، خاطرنشان کرد: با همه مشکلات اقتصادی وضعی مطلوبی در کشور حاکم است.

‌آقا‌تهرانی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند وزاری متخصص را مدیریت کند، افزود: کاندیداها باید دروغ نگفته و مردم را گول نزنند بلکه صداقت داشته و مقاوم باشند.

وی تحریک و تشویق مردم برای حضور در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید همه افراد جامعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا رضایت مقام معظم رهبری کسب شود.

انتهای پیام/73003/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول