اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم تاکید کرد

فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری بر مدار قانون و اخلاق

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری بر مدار قانون و اخلاق تاکید کرد.

فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری بر مدار قانون و اخلاق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری امروز در جمع مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت همت و تلاش همه مردم و مسئولین برای تحقق حماسه سیاسی اظهار داشت: مسئولان ستادهای انتخاباتی نقش اساسی در ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه دارند و زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم می‌کنند.

وی اخلاق‌مداری و حرکت با محوریت قانون را از مواردی دانست که نامزدهای انتخابات باید آنها را مورد توجه قرار دهند و افزود: در فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها باید از تخریب و بی‌اخلاقی جلوگیری شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قم توجه به ظرفیت‌ها و حساسیت‌های شهر مقدس قم را در تبلیغات انتخاباتی ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: قم حرم اهل بیت سلام الله علیها و خاستگاه انقلاب است و در تبلیغات انتخاباتی باید این محورها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت مسئولان ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم است تصریح کرد: مسئولین و اعضای ستاد انتخابات استان در استانداری، فرمانداری و بخشداری‌های استان حق هیچ گونه جانبداری سیاسی ندارند و فعالیت‌های ستاد انتخابات بر مدار حق‌گرایی و قانون است.

انصاری ابراز داشت: امیدواریم با همت مسئولین ستاد‌های انتخاباتی و ستاد انتخابات استان انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم شکل بگیرد.

در این جلسه مسئولین ستاد‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان قم نظرات و مسایل خود را در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی بیان کردند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول