اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

انتخابات کانون سردفتران کرمان برگزار شد

نایب رئیس جامعه سردفتران استان کرمان گفت: نخستین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمان با حضور سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران استان کرمان برگزار شد.

انتخابات کانون سردفتران کرمان برگزار شد

فرود رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمان با حضور سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران استان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کانون استان کرمان پنجمین کانون مستقل سردفتران و دفتریاران است که در کشور راه‌اندازی شده است، افزود: این تشکل حقوقی پشتیبان و حامی خوبی برای سردفتران و دفتریاران و همچنین راهگشا و راهنمای مردم محسوب می‌شود.

رفعتی با بیان اینکه از این پس تمام دفاتر اسناد رسمی استان کرمان زیر نظر این کانون فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: صدور رأی وحدت رویه، آموزش سردفتران، مشاوره حقوقی، پیگیری بازنشستگی و بیمه سردفتران از جمله فعالیت‌های این کانون است.

وی ابراز داشت: از 17 نفر کاندیدای سردفتری پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل و همچنین از 14 نفر کاندیدای دفتریاری دو دفتریار به عنوان عضو اصلی و یک نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.  

به گزارش فارس، نخستین دوره انتخابات کانون سردفتران استان کرمان با حضور مدیرکل امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک، معاون آموزشی اداره کل دادگستری و سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران استان کرمان برگزار شد.

در این دوره صادق مرتضوی‌فر، فرود رفعتی، علی سالاری، مسعود مسعودی‌نیا و محمد گلشنی به عنوان اعضای اصلی و حسین کریمی و مریم حاج‌حسنی به عنوان اعضای علی‌البدل سردفتران و مهدی متصدی‌زرندی و غلامعباس عامری به عنوان اعضای اصلی و نصرالله زندی گوهرریزی به عنوان عضو علی‌البدل دفتریاران انتخاب شدند.

انتهای پیام/80001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول